WISH LIST 2017.

Drage moje, znam da kasnim dva tjedna, ali lijepih želja nikad dosta :) Želim vam najbolju 2017. godinu i puno sreće te zdravlja! A sad krenimo na moje kozmetičke želje za ovu godinu.

1. Prva stvar koju želim su Golden Rose Longstay Liquid matte lipstick! I to u svim bojama haha. Skromno skroz znam,ali pogledajte ih samo. Toliko su predivne da to nije normalno. Zasad imam samo jednu,a to je 11 i oduševljena sam svim odlikama. GR se stvarno iskazao ove godine!




2. Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder je idući na popisu. Nisam još naišla na recenziju ovog proizvoda,ali neću propast za 60-ak kuna tako da ću si ga kupit čim potrošim sadašnji matirajući puder.

3. Iduće na redu je Freedom paleta highlightera - Pro Strobe Powder Palette With Brush koja mi se čini super nijansama,a mislim da će mi bit praktična. Zasad još neću razmišljati o kupovini jer imam dosta contour i highlight paleta koje moram barem malo potrošiti haha! 


4. Iako sam maloprije rekla da ionako imam previše highlightera, zašto ne bi kupila još jedan? Haha!  The Balm Mary-Lou Manizer highlighter svi hvale i već duže razmišljam o njemu te mislim da ću si ga priuštiti ove godine. 


5. Slijedeća stvar je Hean fiksator, čula sam pohvale za njega, a i cijena mu nije previsoka tako da ću ga kupiti čim potrošim sadašnji Avonov fiksator.

6. Essence na proljeće/ljeto izbacuje My must haves palette u kojima se mogu kombinirati različiti refili i izimno se veselim tome! Iako postoji od 8 i 4 refila, vjerovatno ću se odlučiti za veću jer namjeravam staviti u tu paleticu sjenila, highlighter,rumenila i bazu za usne tako da ima za neka manja putovanja ili cjelodnevna izbivanja od doma. 




I eto,to je uglavnom to, ima još stvari (koja žena ne poželi svaki dan nešto?), ali ove su najbitnije o kojima razmišljam neko vrijeme pa se nadam se ću si i ih moć priušiti ove godine :)


Xoxo, Lux :* 






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija