Zbogom!

Dobrodošle u današnji post, drage moje! Današnji post je i moj zadnji. Nakon nekog vremena,ja sam jednostavno izgubila volju za pisanjem i testiranjem proizvoda. To me više ne ispunjava i ne čini me sretnom te mislim da je došlo vrijeme da zatvorim ovog poglavlje. Ovaj blog imam već jako dugo, kroz godine je mijenjao ime te tematiku. Od početka kada mi je ovo bio dnevnik, outfit dnevnik te blog za recenzije, te svašta još nešto. Sve te godine mi je bilo zanimljivo pisati, upoznati (bar online) neke ljude i naći neke zanimljive teme za pisati. Međutim zadnjih par mjeseci to se svodilo na neki raspored i usijeno pisanje koje me više ne ispunjava. Stoga sam odlučila reći zbogom pisanju, ali i dalje ću pratiti drage curke koje mi super pišu i redovno ih čitam. Možda se jednom vratim (nikad ne reci nikad),ali već neko vrijeme osjećam da ovo nije više to. 


Stoga, zbogom i nadam se da ste uživali u mojim postovima te da su vam bili korisni. Posljednji puta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija