New in - SEPTEMBER i OCTOBER 2017.

Drage moje,dobrodošle u još jedan NEW IN. Kako kupujem samo ono što mi je potrebno zna se dogoditi da mjesec,dva ništa ne kupujem, pa odjednom moram sve haha. Dakle da krenemo ...


Prvi proizvod je olovka za njegu noktiju i zanoktica od Olivala. Trenutno je testiram,pa će uskoro doći recenzija.




Kao poklon za upis u drugu godinu fakultera,dobila sam od mame moj obožavani Armanijev parfem, a to je Si. Ovo je defitinitivno moj parfem, koristim ga već tri godine i najbolje mi paše.






Bibo vlažne maramice uvijek imam pri ruci za skidanje šminke i odlične su mi, kupila sam ih u Offertissmi mislim. S Pink Pande sam naručila dvije maskare od Catrice,te bazu za sjenilo od Beauty UK-a. U dm-u sam ugrabila essence olovku za mizernu cijenu od negdje 5 kuna.




Za bratov rođendan sam dobila ovo miljeko za tijelo koje ću proslijediti dalje jer mi u jesen ne odgovaraju voćni mirisi. Alicia da Silva kist prvi put u životu imam, nisam do sad nikad ni čula za ovu marku. Kist je super za konturiranje!






L'oreal Lip Paint sam uzela čisto da isprobam formulu, za sad mi još nije baš sjela. Veliki sam pobornik mat sjajila. L'oreal puder je ponovljena kupnja, obožavam ga. Balea serum svi hvale,pa sam ga napokon odlučila isprobati, kao i Carmex lip balm. Balea dvofazni čistač je vjeran stanovnik moje kupaonice i stalno ga iznova kupujem. Prijašnja spužica mi se sva uništila,stoga je došlo vrijeme za novu. Uzela sam ovu od ebelina,ali čini mi se kao da mi je pretvrda, da li je još netko imao slično iskustvo?



Napokon su mi došle trepavice s ebaya za nadolazeće studensko partijanje hah! 






I za kraj sam dobila još Uriage balm,koji mi moram priznati,više odgovara od Carmexa.


Pišite mi s kojim recenzijama da se požurim, da li ste vi koristili neki od ovih proizvoda?

Xoxo,Lux :*







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija