Empties #4



Evo za kraj godine sam pripremila empties post tako da mogu sve te stvari baciti i od sutra kreće drugačija priča na blogu, ali to ću vam reći u nekom drugom postu. Pa krenimo!



Ove dvofazne čistaće kao i miceralnu, obožavam! Lijepo mi skidaju šminku i ne iritiraju lice.


Kao što vidite, mama i ja puno koristimo blazinice i tako ih puno i trošimo. Ovdje mi jedino od Cien-a baš nisu odgovarale jer su se nekad znale otvoriti pa mi je vata smetala i sl.


Ispričavam se što je slika mutna, nisam ni shvatila to do sada. Torbica za kistove ide u smeće jer mi ničem ne služi,samo mi bezveze zauzima mjesto u ladici. Today maska naziva Total Meer Salz mi je na prvi dojam bila super, mirišljava i sve. Nakon pet minuta me lice počelo peći i odmah sam je skinula... Imam još jednu pa ću opet probat,ali zasad mi je ta maska big no-no.


Bacam neku staru rašpicu iz davnih dana. Biobaza dezić je veliki lajk za mene. Esence matt! svi znate,odličan transparetni puder. Catrice highlihter olovka mi je bila super. Bacila sam neku spužvicu, kao i ulje za kosu + lak za nokte.





Potrošila sam neki losion koji mi nije uopće odgovarao mirisom. Marseillais balzam mi je bio fenomenalan! Aldo Vandini sam potrošila pranjem kistova haha! (ne volim gelove za tuširanje)

Blanx pasta mi je bila solidna.



Wickies vlažne maramice uvijek koristim za sve. Meni su stvarno odlične!

I to bi bilo to za ovaj empties post, nadam se da vam se svidjelo. Pišite mi koje vi proizvode od ovih koristite i kakvo mišljenje imate?

Xoxo,Lux :*





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija