Ciljevi za 2018. godinu!

Drage moje žene, ovo nije još jedan ''new year,new me'' post, ovo su moji ciljevi koje želim ostvariti i mislim da će bit zanimljivo na kraju godine pogledati što sam uspjela napraviti u ovoj godini,a što ne.  


1. Želim se nastaviti zdravo hraniti, te još više smanjiti junk food i lošu hranu poslije koje se ne osjećam dobro. Piti puno više vode, jer užasno malo vode pijem, osjećam tu dehidriranost po svojoj koži i po tome što sam onda sklona svašta jesti,a da nisam gladna. Također želim obaviti krvni nalaz kojim vidim koliko imam vitamina i minerala, te da nadomjestim ono što mi fali. Također ću obaviti papa test i sistematski, kao što ću i izbjegavati stres - zdrav čovjek ima tisuću želja, a bolestan samo jednu! 





2. U 10. mjesecu sam krenula u teretanu i nastaviti ću ići jer je osjećaj kojeg imam poslije treninga nevjerovatan! Trudit ću se ići barem tri puta tjedno,nekad i četiri. Za ovu godinu mi je cilj otići pješice na Sljeme preko Lipe i povremeno prakticirati jogu te plivanje. Želim puno boraviti u prirodi i puno se kretati. Nonstop sjedenje na fakultetu počinje uzimati danak i ne želim da mi se to kasnije odrazi na tijelu. 




3. Želim voditi više računa o koži, baviti se više preparativnom kozmetikom te se informirati o sastojcima koji su dobri ili loši za kožu. Mislim da je jako bitno raditi piling cijelog tijela barem jedanput tjedno i onda ju nahraniti dobrom kremom. 



4. Prošle godine sam si za cilj zadala: definirati svoj stil. I jesam, shvatila sam da volim jednostavne kombinacije, mekane materijale kao što su pamuk, svila i sl. Volim zlatni nakit i padam na cipele i torbice. Tako da ću se ove godine rješavati stvari koje ne nosim (prodati ih, donirati ili baciti u kontenjer za odjecu i obucu) te ću kupovati svevremensku, jednostavnu odjeću koju ću kombinirati s drugačijim nakitom, cipelama ili torbicama.

 


5. Odlučila sam da ću ove godine biti redovnija na faksu, što znači da ću ići na sva predavanja, seminare te vježbe. Redovno ću učiti te se truditi davati predmete u prvim rokovima kako bih spriječila nagomilavanje ispita u ljetnom ili čak jesenskom roku. Također ću si zadati ponovno učenje španjolskog i engleskog jer sam totalno zahrđala u jezicima, a smatram da je to bitno. Također ću se, vezano uz ovu temu,riješiti skripti i knjiga za maturu koje mi stoje na dnu ormara. Položila sam maturu još prije godinu i pol te se još nisam riješila toga, stoga će to isto bit jedan od ciljeva ove godine. 



6. Nevezano uz učenje,također želim pročitati 20+ knjiga koje me stvarno zanimaju. Kada mi je počela ludnica s maturom u srednjoj školi nekako sam zanemarila tu svoju ljubav prema knjigama i stvarno sam jako rijetko čitala,a to me iznimno veseli. Stoga ću ove godine puno čitati, ionako želim prestat visit na mobitelu u javnom prijevozu,pa ću umjesto toga čitati. 




7. Također, želim više bojati. To me jako opušta i baš mi je mama za novu godinu poklonila novu anti-stress colouring book za odrasle. Mislim da bi to svatko trebao isprobati jer zaista pomaže. 




8. Želim biti više organiziranija, stoga imam bilježnicu za uspomene u kojoj ću lijepiti razne karte,ulaznice,slike i slično. Imam i dnevnik, rokovnik, kao i bilježnicu u kojoj zapisujem što sam taj dan jela kako bih što zdravije jela. I započela sam sa zanimljivom idejom koju vidite na slici. 




9. Želim pobacati i prodati stvari koje mi samo stoje u sobi,a ne koristim ih ili ne odražavaju moj stil. Imam i puno plišanih igračaka koje želim oprati i prodati ili darovati nekom. Isto tako želim presložiti obiteljske albume kronološki,kao i pobacati dupliće. 



10. Želim biti više aktivnija na ovom blogu i na pripadajućem instagramu (https://www.instagram.com/luxmakeuplover/) - zapratite me ako već niste. Za Božić sam dobila novi mob, kao i novu pozadinu za proizvode te ću se truditi svaki tjedan objaviti post. Više se neću fokusirati samo na recenzije,već i na ovakve postove, kao i modne. Nadam se da vam se sviđa ta ideja. 

I zadnje i najvažnije 11. Želim biti sretna, želim osvijestiti koliko moje reakcije uvjetuju moje raspoloženje i prestati se zamarati nebitnim sitnicama. Zapravo je sve nebitno, ništa nije toliko strašno kao što se na prvi pogled čini. Život je lijep, samo ga mi činimo lošim.






Ljubim vas, nadam se da ste imale lijep dan! Pišite mi u komentarima kako vam se sviđa ovaj post i da li dijelimo neke ciljeve ili čak većinu?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija