SMOOTH SUGARS NOURISH SCRUB - recenzija

Dobrodošli u novi post! Nakon više od tri mjeseca korištenja ovog scruba odlučila sam vam napisati svoju iskrenu recenziju, stoga ako vas zanima što ja mislim o ovom proizvodu, nastavite čitati! 






Evo što L'oreal Paris kaže za ovaj proizvod: 




Možda se pitaš – zašto baš šećerni piling? Odgovor je jednostavan: zahvaljujući svojoj teksturi, šećerni kristali predstavljaju nježne sastojke koji nisu agresivni za delikatnu, osjetljivu kožu lica, a istovremeno imaju snažno pročišćavajuće djelovanje. A evo i koje tri vrste šećera sadrži svaki od ova tri pilinga:
1) Bijeli šećer: nalazi se u korijenu šećerne repe i njegovi fini, sitni kristali precizno uklanjaju mrtve stanice s površine lica
2) Žuti šećer: dobiva se iz šećerne trske, bogat je vitaminima B5 i B6 i čini kožu mekanom
3) Smeđi šećer: sadrži B vitamine, kao i kalcij i magnezij koji su ključni za obnavljanje metabolizma stanica

Savjeti za upotrebu: Nanesite prstima na čistu, suhu kožu. Dodajte toplu vodu i nježno utrljajte kružnim pokretima u kožu lica izbjegavajući područje oko očiju. Nakon što se šećer rastopi, isperite toplom vodom. Upotrebljavajte 3 puta tjedno. Djeluje i na usne i daje im zaglađeni izgled. Nemojte upotrebljavati na ispucanim usnama. 





Rok trajanja je 12 mjeseci, a količina koji dobijete za nekih 65 kn je 50 ml. 
Sama teglica je prekrasna,elegantna i divne boje. 




Meni ovaj proizvod ništa ne radi. Nema apsolutno nikakve čestice koje bi obavljale posao scruba niti mi poslije njega koža lica izgleda nahranjeno. Kao da nisam ništa ni stavila,doslovno. Sama maska ima lijep miris, baš čokoladni, ali to mi u ovom razdoblju ne odgovara stoga ću je opet početi koristiti kada malo zahladi. Jer osim što ima takav miris, imam osjećaj kao da i malo grije kožu kada ju nanesem kao masku. Više imam osjećaj kao da sam stavila kremu za lice, nego masku. Nikako mi ne odgovara, pogotovo nakon što sam koristila L'oreal Pure Clay Exfo s ekstraktom crvenih algi. Ona mi je puno više odgovarala za scrub nego ova. Mislim da bi ova maska više odgovorala suhokožcima, nego meni koja imam normalnu do masnu kožu lica i kada želim scrub,onda želim da bude pravi scrub. Kakva ste vi iskustva imale s ovom maskom? Pišite mi u komentare.




Nadam se da vam se svidio današnji post i pišite mi prijedloge za iduće postove. Također, ako još niste, zapratite me na mom instagram profilu ! :) 




XOXO, Lux :* 






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija