City Color Bold Brow Eyebrow Gel - recenzija


Ovaj gel za obrve sam nedavno naručila s Pink Pande,a cijena mu je 21,99 HRK. Napisati ću vam neke specifikacije vezane za ovaj gel,a onda ću prijeć na osobno mišljenje. Rok trajanja iznosi 12 mjeseci što je više nego dovoljno. Gramaža mu iznosi 6.8 ml, te nije testiran na životinjama.

Sastojci: Water, Butylene Glycol, Alcohol, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glycerin,Phenoxyethanol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Hydroxide , Ethylhexylglycerin, Disodium Edta


Ovaj gel nanosim svakodnevno! Mislim da vam to dovoljno govori koliko mi se sviđa, četkica je savršena,a otvor je malo uži te pokupi višak gela. Znalo mi se dogoditi s Essence verzijom gela da je previše proizvoda bilo na četkici pa su mi obrve izgledale kao da ih je krava polizala haha! Gel još uvijek nije promijenio boju,što znači da ne kupi sjenilo s obrva već samo zaglađuje dlačice. Što se tiče trajnosti, ne mogu reći da su mi obrve na mjestu cijeli dan,ali ja to zapravo i ne očekujem jer mi kosa pada preko obrva pa je nerealno očekivat da neće mrdnut s mjesta. Osim toga,meni ovaj proizvod jako elegantno izgleda i apsolutno ga obožavam! :) 



Kako vam se čini ovaj proizvod i da li vi koristite neki drugi gel za obrve? Pišite mi u komentarima :)

                                                              Xoxo, Lux :* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija