Makeup Revolution mono sjenilo - recenzija

Iako su ovo mono sjenila,ja ih koristim za popunjavanje svojih obrva. Ako vas zanima kakvi su moji dojmovi,nastavite čitati! :) 





Nijanse koje sam si ja uzela su Pure i Smooth as .. jer nisam bila sigurna koje će mi sjenilo bolje odgovarati. Količina sjenila je 2,3 grama,što mislim da je sasvim dovoljno. Rok trajanja je 12 mjeseci,a cijena ovih mono sjenila na Pink Pandi iznosi 14,90 HRK.
SASTAV: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum liquidum,Ethylhexyl palmitate,Polybutene,Dimethicone,PHENOXYETHANOL,Propylparaben MAY CONTAIN(+/-): CI77891, CI77491,CI77492,CI77499,CI15850, CI16035,CI42090,CI77742,CI77510, CI77007,CI19140,CI15985,CI45410




I dodatni je plus što ovi proizvodi NISU testirani na životinjama.

Meni su obadva pun pogodak! Minimalno se truse,dugotrajna su na mojim obrvama,nisam primjetila da blijede i kad ih stavim ne mrdaju dok navečer ne prođem miceralnom vodom. Pure je malo svjetlija nijansa koju više volim koristiti za svaki dan kada se ne šminkam previše, dok je Smooth as .. više korištena za izlaske i dane kad želim da mi obrve budu izražene.
 



Drago mi je što sam konačno našla nijanse koje mi super odgovaraju jer stvarno nije isplativo bacati na proizvode koje imaju svjetlo smeđu,tamnu smeđu i crnu, jer ih onda samo gomilam,a ne stignem ih potrošiti. Ovu kupnju ću svakako ponoviti i svima preporučam od srca ova sjenila!

Xoxo, Lux :*

Primjedbe

  1. Jako dobar post,i prije svega proizvodi koje je do sada nisam oprobala,mislim da su okej
    Zaprati moj blog i ppstove

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija