Jessup 8-djelni set kistova - Bamboo Brushes Recenzija

Pozdrav moje dame! Danas vam pišem recenziju o setu kistova s Pink Pande. Ako vas zanimaju moji dojmovi,nastavite čitati ...




*slika je preuzeta s Pink Pande


Prvo malo općenito o kistovima. Set sadrži 8 kistova izrađenih od sintetičke dlake.Trenutna cijena na Pink Pandi mu iznosi 245,99 kn, ali ja sam ga platila puno manje na akciji. Bio je popust od 69% i platila sam ga 76,99 kn, šta mislim da je super cijena za ove kistove. Svakako pratite akcije koje često imaju. Set se sastoji od:


1. Highlight (105): kist za nanošenje highlightera

2. Petit Stippling (122): kist za nanošenje kremastih rumenila, korektora i highlightera.

3. Luxe Sheer Cheek (127): kist za nanošenje kremastih rumenila

4. Concealer Buffer (142): kist za nanošenje i blendanje korektora

5. Soft Definer (227): kist za nježno blendanje sjenila

6. Crease (228): kist za blendanje i sjenčanje pregiba kapka

7. Pencil (230): kist za precizno nanošenje sjenila u kut oka

8. Wing Liner (317): kist za naošenje eyelinera i savršeno definiranje kapka

Kistovi su stigli stvarno dobro zapakirani što mi se jako sviđa!













Nakon što sam ih oprala, nijedna dlačica nije ispala i nisu imali neki smrad po plastici ili nečem sličnom.





Osobno, meni su ovo najmekši kistove koje imam. Dlaka je stvarno mekana i nikad ne bih rekla da je od sintetike. Nadalje, lijepo sjedaju u ruku i nisu glomazni,ali ni premali. Svaki koristim osim Petit Stippling (122) jer ne nanosim kremaste proizvode na svoje lice. Za mene je ovaj set kistova pun pogodak i jako sam sretna jer sam ga ulovila! Da li vi koristite neke druge Jessup kistove i što mislite o ovom setu? Da li bi koristili sve kistove ili neki ne?
 


                                                            Xoxo, Lux :*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija