Aura - Lepak za trepavice i 04 Miaou Miaou trepavice

Dobrodošle u današnji post drage moje! Danas vam pišem o dva Aura proizvoda koja možete kupiti u Bipi, riječ je ljepilu za trepavice (crnom) i njihovim trepavicama. Pa ako vas zanima šta mislim o ovim proizvodima,nastavite čitati. 


Prvo želim reći da sam ove proizvode kupila ponukana brojnim recenzijama i preporuka. Kada sam došla u Bipu nije bilo prozirnog ljepila,već samo ovog crnog,a hitno mi je trebalo pa sam ga uzela. Greška! Uz ovaj lepak obavezno moram imati debelu crtu tuša. Ono što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je sama ambalaža. Doslovno stišćete nekoliko sekunda i onda izleti ogromna količina proizvoda. Iskreno, mene ovo ljepilo uopće nije oduševilo tako da mislim da ga neću ponovno kupiti. Tako da cure,pazite. Ono što je nekom drugom odlično,ne mora biti da će i vama biti. 


Što se tiče samih trepavica, zapravo sam ih kupila za mamu i ovo su odlične trepkice za sve one koji ne vole trakicu na trepkama. Jako su lagane,a opet dovoljno dugačke i efektne, plus ovaj mačkasti izgled će pasati većini cura, pogotovo onima sa spuštenim kapcima. Aura ima odlične drogerijske trepavice u ponudi i svatko može naći nešto za sebe. Ja ću i dalje ostati pristaša ebay trepavica jer ih mogu puno odjednom kupiti,a nisu skupe. 


Nadam se da vam se svidio današnji post,do idućeg vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Isprobala sam njihovo prozirno ljepilo i ne ostavlja trag, koliko dugo drzi trepavice ne znam jer sam ga samo isprobala. Imala sam neke njihove trepavice da isprobam i shvatila sam da nije za mene, ali vjerujem da su kvalitetne jer ih puno cura hvali. Odlicna recenzija 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni najviše ta ambalaža smeta... Hvala ti puno! :)

      Izbriši
  2. Svakako ću isprobati te trepavice!

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija