NEW IN - November 2016.

 Drage moje, u ponedjeljak mi je stigao paketić s Pink Pande i red je da vam pokažem šta sam kupila (i dobila). Ovaj papir me oduševio! Zar nije preslatki? Već razmišljam šta bih mogla s njim napraviti, možda će mi biti pozadina za slike u Božićno vrijeme.


 Jako mi se svidjelo koliko su proizvodi dobro zapakirani i još je svaki od njih posebno bio zapakiran u neku plastiku i lijepo je znati da nitko to nije otvarao prije tebe! Pa krenimo na proizvode. Prva stvar koju sam uzela su dva mono sjenila od Makeup Revolutiona i njih ću koristiti isključivo za popunjavanje obrva.

Slijedeća je stvar paket od 5 ruževa Freedom koji sam ulovila po 52% nižoj cijeni! Koštali su tridesetak kuna,a i inače nije puno dat 60 kuna za 5 ruževa.



Naručila sam i gel za obrve,pošto mi se od Essence potrgala četkica tako da sam ga morala baciti i kupiti novi, ovaj od City Color mi se činio zanimljivim. 


I zadnja stvar koju nisam kupila,nego dobila (iskreno,ne znam ni zašto,ali već sam otvorila tako da je gotovo haha) je ova električno plava maskara od W7 koju čak nisam ni mogla nać na Pink Pandi. Mada ne koristim nikakve druge maskare osim crne,isprobat ću ovu,možda mi se i svidi!


I to bi bilo to,ovaj mjesec si nisam kupovala puno kozmetike,posebice dekorativne, jer svega imam i previše haha! Sve proizvode ću testirati i nadam se u narednih mjesec dana napisati i recenziju. Da li ima nešto što vas posebno zanima? Pišite mi i u komentare da li vam se sviđa ovakav tip članka. Uskoro se tipkamo opet.                          
                                                                                                           Xoxo, Lux

BTW. Pink Panda je crni petak pretvorila u rozi tjedan! Škicnite, 70 proizvoda do 70% popusta!       Požurite,akcija traje samo četiri dana: https://www.pinkpanda.hr/black-friday16?utm_source=facebook&utm_medium=fanpage&utm_campaign=PINKWEEK 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija