Pan projekt - proizvodi koje želim potrošiti do kraja godine!

Drage moje, danas ću vam predstaviti 29 proizvoda koje želim potrošiti do kraja ove 2016. godine.
Većina njih je već debelo pri kraju,ali neke se tek moram počet trudit da ih potrošim. Pa krenimo od početka! Btw ispričavam se zbog slika loše kvalitete, fotić me taman izdao :( nadam se da ću ga uskoro popravit.



1. Prvi proizvod na listi je ova miceralna voda od Garniera za koju sam sigurna da ću je potrošiti već za tjedan dana,ali neka se nađe na ovoj listi za potrošnju hah :)

2. Zatim imamo fiksator od Avona koji me nije baš previše oduševio, s njim sam na nekom love/hate odnosu, ne znam iskreno zašto.

3. Nivea Body Lotion mi je ostalo još pola bočice,ali mislim da ću ga uspijet potrošiti do kraja.

4. Ova toletna parfem/voda Mon Amour mi je prelagana za mene,ja više volim jače mirise,međutim vrijeme je da ga napokon potrošim!

5. Ovaj Body spray mi stoji u ormaru,da budem iskrena,već sigurno par godina, tako da stvarno mora u smeće.



6. Iduće na redu je ova bočica haha! To je avokadovo ulje za kosu, a naljepnica se jednostavno odljepila još davnih dana. Imam ga još jako malo i mislim da ću ga pomiješati sa šećerom i napraviti dobar piling tjemena.



7. Ovaj Garnier dezić mi je jedan od dražih, jako neutralan,nježan i dugo mi traje.



8. 9. 10. Mhm ... Nemam isprike za ovo haha! Ova maskara mi je jedno vrijeme bila odlična,ali nedavno sam kupila novu i ubrzo se počela trusiti. Vjerujem da će sve tri otići ubrzo u smeće kad vidimo na čemu smo :)



11. 12. Ovi 8in1 lakovi su nešto najbolje na svijetu! Imam ih još malo i potrošit ću ih do kraja godine.

13. Olovka za nokte od Olivala stvarno pomaže mojim zanokticama,ali se već sva ofucala,koristit ću je još mjesec dana i onda ide u smeće.



14. Zlatno Deborah sjenilo mi nikad nije posve odgovaralo,ali vrijeme da se počnem riješavati tih mono sjenila, tako da ću ga koristiti maksimalno. Koliko ću ga uspijet potrošiti, nisam sigurna.

15. Ovaj set za obrve sam prenamijenila u sjenila za oči,jer su mi ove nijanse pretamne za moje obrve. Potrošila sam svoju boju za obrve i vosak,a sad je vrijeme da se bacim na posao trošeći ove. Smeđu mislim da ću potrošiti,ali za crnu baš i nisam sigurna.



16. Max factor korektor u stiku mi je uvijek bilo nekako prenarančast, mislim da ću ga korisiti kao neku bazu ili kao konturni proizvod,ne znam još.

17. Essence soft touch mousse imam odavnooo! Ostala mi je još mala količina, sva sreća da mi odlično odgovara za prikrivanje podočnjaka tako da vjerujem da ću ga potrošiti.

18. Ova baza za sjenila mi nikad nije odgovarala, kada sam tek počela sa šminkanjem preporučila mi je neka gospođa iz mullera i nismo se baza i ja nikako našle. Ali moram je potrošiti tako da ću je koristiti za svaki dan.

19. All Around Concealer Catrice sam uspjela potrošiti svoj korektor i tamniji (za konture),ali još imam svjetlog,te crveni i zeleni. Još smišljam kako ću ih potrošiti,ali moram.



20. Essence all about matt! imam već novu kutijicu i ovu ću potrošiti za čas!

21. Ovaj puder u kamenu mi se bio razbio, pa sam ga bacila negdje u kut ladice i kad sam ga našla, s alkoholom sam ga opet spojila nekako. Međutim, boja mi nikako ne odgovara, možda ću ga uspijeti potrošiti kao neko sjenilo ili nešto. Ne znam još :/



22. Essence 52 In the nude ruž je već pri samom kraju, moram se prisilit da ga potrošim.

23. Revolution The One lipstick je divna nude boja, još malo i potrošen!



24. Catrice olovka za obrve je već toliko potrošena da ne znam koji je broj i nijansa haha! Svakodnevno je koristim,tako da neće biti problem.

25. Essence olovka za usne u nijansi 11 in the nude mi je najljepša ikad! Sva sreća da sam kupila još jednu jer sam čula da su ih izbacili iz asortimana.

26. 27. 28. 29. Olovke za oči u crnoj,smeđoj,bijeloj i nekoj rozoj boji su skoro pri kraju, nadam se da ću ih potrošiti.

I to bi bilo to! Svaka čast onima koji su došli do kraja ovog prilično dugačkog posta, očekujte empties post za nekih mjesec dana gdje ću vam pokazati svoje rezultate!

Xoxo, Lux :*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija