Recenzija Labello Lip Butter Raspberry Rose

 
Fotka s interneta



Drage moje,danas ću vam napisati recenziju Labello Lip Buttera kojeg sam napokon potrošila tako da vam mogu u potpunosti reći svoje mišljenje.  Proizvod dolazi u limenog kutijicu u količini od 16,7 g/19 ml. Vrlo izdašna količina za koju je meni iskreno trebalo tri godine da je potrošim,iako je rok trajanja 12 mjeseci. Znam,znam. Ali jednostavno toliko količinu je nemoguće potrošiti u tome vremenu,osim ako imate izrazito suhe usne,što kod mene nije slučaj. Lip Butter je jako masan,što je i za očekivati,te divno hrani usnice. Ja sam ga nanosila prije spavanja stoga mi usnice nikada nisu popucale. Mekane je teksture i izrazito maziv. Miriše predivno, baš onaj divan miris maline i meni se i nakon tri godine nije promijenio i tu dajem veliki palac gore,jer mrzim proizvode koji se usmrde,promjene teksturu i slično odmah nakon što im istekne rok. Nedostatak je što se mora stavljati prstima,ali ipak je lip butter pa nema druge. Zbog (pre)dugog trajanja i toga što je bio premastan za moje usne,dajem ocjenu 4+ :) Preporuke za žene koje imaju suhe usnice!!



- Minimalno oštećenje kutijice nakon tri godine




- Sastojci



- Napokon potrošen !! :)



Xoxo,Lucija  <3

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija