Bipa Fashion HR 23.3.2018.

Drage moje dame, 
bila sam 23.3.2018. na Bipa Fashion HR s najboljom prijateljicom. Revija Roberta Severa je stvarno bila prekrasna, meni osobno prekratka - zato vam savjetujem da idete iduće godine kada bude više dizanjera! Budući da sam si na početku godine obećala da ću raditi drugačije postove, a ne samo vezano uz recenzije tako se sad nametnuo ovaj post. Staviti ću slike što sam ja nosila, i na kraju posta ću staviti link na kojem možete vidjeti i odjeću i modele koju su bili, te ću vam otkriti što me oduševilo. 










Outfit details: Naušnice i košulja - H&M; traperice - Pull&Bear, vestu imam odavno pa ne znam od kud je. 

https://www.youtube.com/watch?v=kflKdObtqWQ&t=2s 
- cijelu kolekciju možete pogledati na ovom videu s revije,a meni je oduševila ova haljina! Stvarno je prekrasna i meni je bila zaista kruna ove revije. 

Fotografija Robert Sever Design.


Kako vam se svidio ovaj post i outfit koji sam nosila na svoju prvu reviju ikada? Da li želite više ovakvih modnih postova? Komentirajte mi. Xoxo, Lux :* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija