Sierra Bees Creme Brulee lip balm - recenzija


Nakon što već skoro tri mjeseca koristim ovaj lip balm, vrijeme je da vam prenesem svoje dojmove. Ovaj lip balm možete naručiti na IHerbu - ja sam ga dobila (kao i još jedan od mente) tako da vam ne mogu puno reći o naručivanju i sl. Cijena za paket od osam lip balma dođe oko 50 kn,a mogu bit sniženi i na 20 kn što je stvarno isplatljivo s obzirom koliko ih dobivate u paketu.



Ingredients:

Creme Brulee: Extra virgin olive oil*, beeswax*, flavor*, sunflower seed oil*, non GMO vitamin E¹.
*Organic
¹Derived from sunflower seed oil.

Description: 

  • Bee Good to Your Lips!
  • USDA Organic
  • No GMOs
  • Cruelty Free
  • Certified Organic by Oregon Tilth

Proizvod ima 4.25 g koji će vam stvarno dugo trajati ako imate normalne usne, ja ga koristim svaku večer prije spavanja i ove zime nisam imala nikakve probleme sa isušenim usnama. Lijepo je maziv i nema neki intezivni miris, već vrlo ugodan. Mehanizam odvrtanja odlično radi i stvarno nemam nikakve primjedbe. Doduše, ne bih vam znala reći da li se brzo upija te da li je pogodan za dnevno nošenje,ali smatram da bi dobro obavljao taj posao. 



Nakon što njega potrošim,prelazim na idući od mente koji će mi sigurno dobro doći u proljetnim i ljetnim vrućinama. Recite mi da li ste vi koristili ovaj proizvod i kako vam se čini?

Xoxo, Lux :* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija