Garnier maske - recenzija

Dobrodošle u novi post, drage moje! Iako je ovaj post trebao jučer biti, stvarno ga nisam stigla objaviti tako da ide večeras. Pišem vam,dakle, svoje mišljenje o Garnier sheet maskama koje vidite na slici ispod, mislim da su maske relativno nove tako da je pravo vrijeme da izbacim recenziju. 



Pošto sam maskice za oči prve koristila, i to čak dva puta, mislim da bi bilo fer prvo o njima opisati. Prvo šta ću vam reći jest da se ove maskice mogu koristiti više puta, čak dva ili tri, stoga mislim da je to financijski isplativa opcija. Piše da se maska može staviti u frižider za još veće osvježenje,ali ja to nisam isprobala pošto je sada dosta hladno. A i sama maska je i jako osvježavajuća i baš lijepo sjeda na lice. Nakon 15 min je moje okooločno područje doslovno popilo svu tekućinu koja je bila na maramici što je znak da stvarno pomaže. Koža oko očiju mi je nakon maske bila vidno osvježena i mekana, tako da imate sve moje preporuke za ovu masku! 






Na red je došla najnovija Garnier Pure Charcoal maska za cijelo lice. Jako mi je fora to što je sheet maramica crna! Maska je meni iskreno, malo prevelika, mislim da bi svima bila,ali to nije tako strašna mana. I nakon ove maske mi je lice znatno osvježeno i mekano. Preporučila bih ju svima, pogotovo nama mlađim curama koje vodimo brigu o prevenciji kože. Kao i prijašnju maskicu i ovu možete koristiti više puta, i to vam preporučam za sve sheet maske, jer esencija ostane na dnu i bezveze bacate višak proizvoda. 


Da zaključimo, ja mislim da su ovakve maske jako dobre pred neko veće događanje, kao tipa vjenčanje ili rođendan, kako bi si osvježili lice. Ja ću ih svakako ponovno kupiti.  

Nadam se da vam se svidio moj novi post, ako još niste, pretplatite se na moj blog sa strane i zapratite me na instagram profilu - https://www.instagram.com/luxmakeuplover/  


Xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija