#TravelWithMe - Plitvička jezera (8.10.2018.)

Dobrodošle u novi post,drage moje! Iako nisam ovako brzo nakon Italije namjeravala pisati novi #TravelWithMe post,tako je ispalo. U ponedjeljak sam s obitelji bila na Plitvičkim jezerima. Mom bratu je bio rođendan,a i ovaj tjedan su karte jeftinije tako da se super poklopilo. Do 14.10.2018. su vam karte za odrasle 50 kn,za studente 30 kn (potrebno imati iksicu),a za djecu 20 kn. Pa ako želite, zaletite se svakako. I krenimo mi polako s postom...


Dakle, krenuli smo negdje oko pola 7 ujutro,s tim da smo još išli i do Samobora. Išli smo ja, moja mama, moj brat, bratova cura i njezina mama. Došli smo negdje oko 9h na Plitvice i taman smo pogodili vrijeme prije par buseva punih kineza,tako da uopće nismo čekali na blagajni. Odlučili smo se da ćemo ići po stazi C jer nam se ta činila najprikladnija za nas. 




Vrijeme je cijeli dan bilo maglovito i padala je kišica povremeno, ali nas to nije omelo od ove prekrasne prirode i okružja. Ja osobno,čak najviše volim Plitvice u jesen dok drveća imaju različite boje i sve je baš prekrasno. 




Ovo je slika iz pećine Šupljara, koja ima stvarno strme stepenice i namučili smo dok smo došli, ali vrijedilo je stvarno. Unutra je dosta mračno i na početku piše da se ulazi na vlastitu odgovornost, ali nama to nije zasmetalo. 


Pogledajte ove velike ribe, molim vas. Divne su. Kako te životinje guštaju tamo haha! 


I naravno da je i selfie pao, ne može proći bez toga. Ovaj most je bio jedino mjesto gdje nisam sudarala s hrpom turista,tako da se i na to pripremite. 


U ulaznicu ulazi i vožnja brodom, ali samo jedanput, tako da računajte na to da ćete se vraćati pješice i/ili busom s vrha. 

Na toj našoj stazi je bio ovaj predivan slap imena Veliki prštavac. Pogledajte ovu ljepotu, ja sam se par minuta divila ovom slapu, baš je veličanstven. 





 I za kraj, još malo slikica. Iako nam je bilo maglovito, i dalje je bilo prekrasno, plus nije bilo ni hladno ni vruće tako da mislim da smo dobar dan odabrali. Nadam se da vam se sviđaju ovi postovi i pretplatite se na moj blog s desne strane. 


Xoxo,Lux:* 









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija