Maybelline SuperStay Ink Matte - 80 RULER

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam pišem o relativno novom slatkišu u mojoj kolekciji koji sam dobila za rođendan u ožujku. U svojoj wishlisti za ovu godinu sam pisala kako bih voljela isprobati ove mat ruževe od Maybelline-a i želja mi se ispunila! Pa ako vas zanima moje mišljenje,nastavite čitati... 





Kao što vidite nijansa koju sam ja dobila je 80 RULER i to je jedna vrlo zanimljiva nijansa, jer nekada vuče na crveno,a nekada na rozo, ovisi o svijetlu i to mi je zaista super! Miris me neodoljivo podsjeća na vaniliju, jako je ugodan i ne osjeti se dugo, odnosno odmah po nanošenju nestaje. Ambalaža je jednostavna, ali mi se sviđa što se odmah vidi boja ruža. Dobro se zatvara i nema straha od otvaranja proizvoda u kozmetičkoj torbici. 


Kist je jako mekan i precizan zahvaljujući svojem srcolikom obliku. Osim toga, ima sitnu rupicu koja uzima više proizvoda te je jednostavno nanijeti ruž na cijele usne odjednom bez dodatnog potezanja u ambalažu za više proizvoda, to je za mene veliki plus. 


Treba mu neko vrijeme da se osuši te u kutevima usana zna biti ljepljiv ako ga previše nanesete. Boja je zaista posebna, svakako je swatchajte u drogerijama ako možete. Suši se u apsolutni mat,ali nije neugodan na usnama, pogotovo nama koji smo već navikli na mat teksture ruževa. Ovaj ruž me jako pozitivno iznenadio i sigurno ću si priuštiti još koji pogotovo kada su veći popusti u drogerijama jer se onda zaista isplati. 


Da li ste vi već probali ove ruževe i kakvi su vama? Do idućeg posta vam šaljem puse, xoxo, Lux:* 


Primjedbe

  1. Super su mi ovi ruzevi, volim to sto su dugotrajni pa se ne trebam brinuti da li se negdje skinuo. Preporucam ti nijansu 65 koja je predivna nude. Odlicna recenzija 😄

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim njihovu dugotrajnost, imati ću na umu tu nijansu. Hvala ti puno! :)

      Izbriši
  2. Namjeravala sam si kupiti takve ruževe! Ovaj je prekrasno pigmentiran!


    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve preporuke, ulovi bar jednog na sniženju! Stvarno je prekrasan.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija