NEW IN - April 2019.

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam predstavljam stvarčice koje sam kupila u prethodnom mjesecu, pa da ne duljim,krenimo po redu ... 


Uzela sam balzam od naranče i pjenu za lice od Terre Naturi, a kako sam samo balzam koristila moram vam reći da je odličan! Također su se našla dva noviteta od Essence-a koja vjerno testiram i uskoro će ići njihov post. Našle su se tu još dvije maskice iz Mullera, i zasada sam zadovoljna njima. 



U Bipi sam uzela Aura crno ljepilo i trepavice. Htjela sam bijelo ljepilo,ali ga nije bilo,a hitno mi je trebalo ljepilo. Catrice puder je stari favorit, a Noelle uvijač za trepavice me baš razočarao. Na kratko uvije trepavice, nema dugotrajnijeg efekta. 

I to bi bilo to za prošlomjesečni new in, koje stvarčice vam se čine zanimljve? 

Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:*

Primjedbe

  1. Nisam isprobala puno Terra Naturi proizvoda, ali ono sta sam isprobala mi se svidjelo. Isprobala sam Catrice puder i svidio mi se jedino sto mi je izazivao pristice. Nisam isprobala nista od Noelle, steta da nije dobar. Veselim se postu o Essence proizvodima. Super new in 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Terra Naturi imaju stvarno odlične proizvode, nisam naišla na negativne dojmove o njima. Meni je Catrice stari favorit, nadam se da mi je i dalje jednako dobar. Hvala ti puno! :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija