Balea piling za tijelo

Dobrodošle u novi post, drage moje! Danas vam donosim recenziju ovog čuvenog Balea pilinga za kojeg ste,vjerujem, čule i/ili probale. Pa ako vas zanimaju moji iskreni dojmovi nakon više mjeseci korištenja, nastavite čitati.  




Kao što vidite, na samoj ambalaži možete naći sve informacije o ovom proizvodu. Sastojci ovog proizvoda su odlični,a i piling je veganski. 




Jako mi se svidjelo kada sam vidjela da je proizvod dodatno zaštićen, to je svakako dobrodošlo kod svih proizvoda,a ne samo preparativnog tipa. 



Međutim, ne znam da li je to svima tako, ali meni je ovaj proizvod došao u dvije faze. Znači na dnu je bila sva ta sol,a na vrhu ulje. Što mi je isprva bilo u redu, ništa bitno, budem u kadi promiješala to dvoje, ali nekako mi to nije uspjevalo. Nakon pilingiranja sam bila tako masna, kao i moja cijela kada, da mi se to nije nimalo svidjelo. Doslovce sam morala sebe opet prat, kao i kadu. S obzirom da je moj tip kože tijela normalan, shvatila sam da mi je ovaj piling previše i da bi on puno više odgovarao osobama sa suhom kožom tijela. Stoga ovaj piling neću više kupovati, ali ako imate suhu kožu, svakako ga škicnite. 


Nadam se da vam se ovaj post svidio, komentirajte mi što mislite! Xoxo,Lux:* 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija