Wycon olovke za usne - recenzija

Dobrodošle u novi post, drage moje! Nakon više od mjesec dana nepisanja bloga,odlučila sam se vratiti. Trebala mi je mala stanka i imala sam privatnih problema pa me zato nije baš bilo ni tu,ni na instagramu. Ali da ne dužim, krenimo mi sa današnjom recenzijom. 


Danas ću vam predstaviti i napisati dojmove od otprilike mjesec dana o ovim olovkama za usne od marke Wycon. Olovke sam ja kupila u Firenci u Italiji i nisam sigurna da li se mogu kod nas kupiti (neka me netko ispravi ako griješim). Bila je neka akcija pa sam sve tri olovke platila 5 eura,što mislim da je odlična cijena. To je otprile 12 kuna po svakoj olovci što je super. Nijanse su 35 ALMOND, 34 NAKED i 22 PALE MAUVE. Mislim da se i po nazivima i po bojama već vidi otprilike kakve su nijanse. Olovke se moraju potrošiti u roku od 24 mjeseci. 





 (slikano na laganom, unutarnjem svjetlu) 

 (slikano izravno na suncu) 




35 ALMOND - prva nijansa 



Ova nijansa je nekakva tamna nude, gotovo svijetlo smeđa. Na usnama djeluje jako prirodno i često posežem za njom. Mislim da bi odgovarala svim tenovima, pogotovo onim svjetlije kože. 







34 NAKED - druga nijansa 



Ova nijansa mi je možda najdraža, ja jednostavno obožavam nude olovke i ruževe, to je neviđena ljubav. Mišljenja sam da ova nijansa ne bi stajala curama svjetlije puti, jer je dosta svjetla. 






22 PALE MAUVE - treća nijansa 



Pale Mauve je nježno ljubičasta nijansa i iako mi se jako sviđa rijetko posežem za njom jer mi nije baš za svaki dan. Ali morate priznati da je predivna! 






Za kraj da sumiram kako su ovo stvarno nosive nijanse, zato sam i ih odabrala. Kvalitetom bih ih stavila uz bok mojih najdražih essence olovaka i sigurno bih ih kupovala da ih ima u Hrvatskoj. Svakako ih proučite ako naletite na Wycon kozmetiku ili se zateknete blizu nekog njihovog dućana.



Nadam se da vam se svidio ovaj post, xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija