Essence: All about matt! i glow like a MERMAID




Dobrodošle u današnji post,drage moje! Iz naslova već vidite da ću vam danas pisati dojmove o Essence dvojcu, a to su All about matt! fixing compact powder i glow like a MERMAID highlighter. Pa krenimo... 


Pakiranje all about matt! je sasvim jednostavno i solidno, međutim nikada mi se nije poklopac polomio ili nešto slično tome. Osim toga, natpis se tek nakon dužeg vremena izbriše,što meni ne predstavlja neki minus. 


Na stražnjoj strani ambalaže imate sve potrebne podatke, kao taj da se proizvod mora potrošiti u roku od 24 mjeseca, te sastav kojem je na samom vrhu talk. 



Budući da je talk na prvom mjestu sastojaka, morate imati na umu mogući ''flashback'' tijekom slikanja s bijeskalicom te isušivanje područja koje ćete ''bake''-ati. Moje mišljenje je da je ovaj proizvod super za neke posebne prilike, ali nikako za svaki dan. Osobno smatram da bi to bilo previše za kožu oko očiju i na području T-zone,posebice ako imate izraženi sebum. 





Reljef ovog highlightera i ove boje su ono što me osvojilo na prvu, stvarno izgleda kao sirenin rep i mislim da je poseban. 


Ovaj proizvod se treba u roku od 12 mjeseci potrošiti i njemu je na drugom mjestu talk,a na prvom mica. 





 Ovaj highlighter daje predivan srebreni sjaj, koji će odgovarati curama s neutralnim i svijetlim tonom kože. Ono što se meni baš ne sviđa kod ovog highlightera su sitne čestice koje se vide i to što nije najvidljivi highlighter. Ja više volim jače highlightere,čak i za običan dan. Prednost ovog highlightera je što je suptilan (za one koji vole tako) i nisam primjetila da mu se postojanost kroz dan smanjuje. Tako da svakako ovisi o vašim preferencijama. 




 Nadam se da vam se svidio današnji post, xoxo Lux:* 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija