Essence Metal Shock Eyeshadow - 03 GALAXY ROCKS

Dobrodošle u današnji post, drage moje! Danas ću vam pisati o još jednom Essence proizvodu, a to je Metal Shock Eyeshadow u nijansi 03 Galaxy rocks. Pa da vidimo da li se meni ovaj proizvod svidio ili nije? 



Na ambalaži je vidljivo da ima 3,5 ml te bi se trebalo potrošiti u roku od šest mjeseci. Ambalaža je skroz malo skida, meni zanemarivo. 


Aplikator je jednostavan i čak bih rekla da se prilagođava kapku, mekan je i dovoljno velik. 



E sada, o samom proizvodu. Boja mi je predivna, prava siva koja ide na sve moguće kombinacije i stvarno se može na sve načine isfurati. Kada se ovaj proizvod osuši na kapcima, ne mrda! I to je ono što obožavam kod ovakvih tekućih sjenila. Nisam primjetila ni da se trusi ili da nakon nekog vremena ima ''fallouta'' tako da je meni ovaj proizvod za čistu peticu i svakako ga preporučam za neke svečanije prilike. Podići će svaki makeup i neće vas iznevjeriti. 



Kako vam se svidio današnji post? Pišite mi ili tu ili na instagramu. 
xoxo, Lux:*  

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija