Bi-es parfem La bella vita

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Prošlo je dosta vremena od mog zadnjeg posta, jer sam se htjela malo odmoriti,ali sada sam se vratila. Za danas sam vam pripremila recenziju ovog mališana od parfema kojeg svi vole. Pa ako još niste čuli za ovaj parfem, nastavite čitati... 



Bi-es Kozmetika je poljska marka, osnovana 1994. godine. Tvrtka je specijalizirana uglavnom za proizvodnju parfema.



Ovaj mališan ima 15 mililitara i rok trajanja u roku od 36 mjeseci, a kako ima malenu količinu, sigurno ćete ga brzo potrošiti (kao i ja,doduše). Cijena mu je prava sitnica, može se kupiti u DM-u za nekih 25 kn, što je odlično.
Super je stvar što ga možete nositi u torbici i nanijeti opet tijekom dana. 






Ovaj parfem traje oko 2-3 sata,doduše na odjeći malo duže, ali kako što rekoh možete ga nositi sa sobom i popraviti tijekom dana. Aroma mu je ugodna,slatka i ženstvena. Ambalaža ovog parfema je elegantna i minimalistička. Poklopac nalikuje na kristala,što daje određenu notu elegancije. 


Meni je ovo super ulov i svakako ću isprobati i druge parfeme od Bi-es-a, mislim da se za tu cijenu svakako isplati. Do idućeg posta, xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija