Top 10 quotes

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Kao što vidite, danas imam malo drugačiji post u suradnji sa dragom Majom s bloga Only Maja. Ako vas zanima njezin post, produžite na njezin blog nakon čitanja mog!

Pa krenimo... Prvi citat imam i na facebooku,i to je nekako moj moto i nešto čim se pokušavam svaki dan voditi. 


1. ''Živi svaki dan kao da je posljednji...'' Paulo Coelho

To nije cijela njegova rečenica, ali shvatili ste poantu. Trudim se svaki dan doživjeti kao mogući posljednji,te neponovljiv. Ovaj datum 11.12.2018. se više nikada neće dogoditi i bitno je da osvijestimo to kako bi prestali gubiti vrijeme na nebitne stvari i negativu. 


2. ''Happy girls are the prettiest girls.'' Audrey Hepburn 

Ovim citatom se nadovezujem na prošli, a to je da smatram da je pozitivnost najljepsa osobina koju čovjek može imati. Sreća nikada ne izlazi iz mode! Svi mi više volimo sretne i iskrene ljude,nego one s maskama i negativizmom. 

3. ''The cure for anything is salt water: sweat, tears or the sea.'' Karen Blixen 

Meni je ovo najveća istina, kada god sam imala neki problem, mali ili veliki, jedna od ovih tri stvari je definitivno pomogla. 

4. 

Ovaj citat sam našla na Tumblr-u. I potpisujem od riječi do riječi! Nekada se teško lijepo ponašati, pogotovo prema onima koji to ne zaslužuju, ali svojim ponašanjem prezentiramo sebe,isto kao što te druge osobe pokazuju kakvi su. 

5. ''Whatever you are, be a good one.'' Abraham Lincoln 

Važno je davati maksimum od sebe u svemu što nas ispunjava i čini sretnim, te ništa ne raditi polovično jer ćemo toliko i dobiti natrag - pola. 

6. ''Voljeti čovjeka znači priznati ga takvog kakav je.'' Daphne du Maurier 

Mislim da danas najviše problema u odnosima među ljudima stvaraju naše ideje o tome kako bi netko trebao izgledati,ponašati se i općenito kakav bi trebao biti. Ako želimo da nas drugi prihvate takvima kakvi jesmo, trebamo i mi druge prihvatiti. 

7. 

Ovo je također nešto što sam na Tumblr-u našla i oduševila sam se. Mislim da je osim što je bitno voljeti druge, jednako bitno voljeti i sebe. I ako nešto ne želimo, imamo to svako pravo odbiti bez da objašnjavamo zašto i koji su naši razlozi. 

8. ''Morate biti promjena koju želite vidjeti u svijetu.'' Gandhi 

Mislim da citat govori sve sam za sebe, ja se svaki dan trudim raditi na sebi i svojim primjerom pokazivati na neki način promjene koje želim. I znam da to neće puno toga promijeniti, ali ako bar jedna osoba iz moje okoline promijeni mišljenje ili se potrudi bolje ponašati zbog mene,to mi je dosta. 

9. ''You want the moon? Just say the word and I'll throw a lasso around it and pull it down.'' iz filma It's a Wonderful life 

Ovo je moj najdraži Božićni film i sve moje preporuke za njega. Ovaj citat mi je divan zato jer pokazuje koliko zapravo jedan čovjek može voljeti ženu, i zapravo se nikada ne bi smjele zadovoljiti sitnicama jer sve mi zaslužujemo muškarca koji se maksimalno trudi oko nas,čak i kad nas već na neki način ima. 

10. ''Život koji provedemo radeći greške je časniji od života koji provedemo ne radeći ništa.'' George Bernard Shaw  

I za kraj sam ostavila ovaj citat, jer mislim da je bitnije da radimo nešto pa makar i činili greške, lupali glavom u zid i ne znam šta sve ne, umjesto toga da smo stalno nikakvi i neutralni zapravo. Bolje pogriješiti pa naučiti, nego ništa ne napraviti. 



To su bili citati koji su mi nekako prvi pali pod ruku i kojih sam se prvih sjetila, ima ih još puno koje volim,ali sam svela na ovih deset. Nadam se da vam se ovaj post svidio, malo je drugačiji nego ostali. Pišite mi slobodno komentare, i do idućeg posta, xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija