Empties #11 iliti potrošeni proizvodi!


Dobrodošle u novi post,drage moje! Za zadnji post u 2018. godini sam pripremila empties kako bih pobacala svu tu ambalažu. Neću detaljno pisati o svakom proizvodu, već što kraće. Pa krenimo! 



Potrošila sam ove testere šampona kao i šampončić iz hotela kad sam putovala u Italiju, bili su solidni, ali nisam se nešto previše oduševila nijednim šamponom. 



Potrošila sam ove dvije today. maske koje jako volim i često ih kupujem, jako su nježne i efikasne. 



Potrošila sam tutti frutti piling s mirisom kivija,i nije mi bio ništa posebno. Uz njega sam potrošila adria spa sol za kupanje i gel za tuširanje s limunskom travom&narančom. Bili su solidni. (moje isprike na mutnoj slici,shvatila sam tek poslije da je mutna...) 



Ove Cien blazinice iz Lidla su mi bile odlične! Nivea vlažne maramice sam nosila u torbi za sos slučajeve i bile su okej. Balea vaseline bacam skroz pun jer ju već dugo imam,a eto ne koristim uopće. Ne znam ni zašto sam kupila ovaj proizvod iskreno... 




Essence dvofazni čistač mi je bio odličan, iskreno sam se iznenadila. O Bi-es parfemu sam prije par dana pisala recenziju,pa škicnite. 



Ovaj Body sprej sam imala praktički godinama, ne vidim smisao ovakvih proizvoda i jako ih rijetko koristim. Ova spužvica je iz Offertissme, platila sam ju nekih 7 kuna. Bačenih sedam kuna, stvarno je nikakva. 





Iz ove palete od Makeup Revolutiona su mi ostala dva pana koja sam prebacila u jednu drugu paletu da mi ova ne zauzima mjesta, odlična paleta zaista! Moje preporuke, dugo traje i sve što vam treba je unutra. 
Essence I love extreme maskara je jedna od mojih dražih, sigurno ću je opet kupiti. 

I to bi bilo sve za ovu godinu cure moje! Želim vam uspješnu 2019. godinu i puno pusa vam šalje vaša Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija