NEW IN - Listopad i studeni 2018.







Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas ću vam ukratko predstaviti novitete u mojoj rutini te priložiti recenzije proizvoda koje sam već dobrodano isprobala, a ostatak proizvoda svoje recenzije još čekaju. Ako vas nešto posebno zanima, slobodno mi pišite u komentare ili na instagramu: https://www.instagram.com/luxmakeuplover/ te me zapratite ako još niste! 



Prvo jedna malo veća grupica proizvoda, i sve ih koristim na dnevnoj bazi osim Metal Shock lip tinta. Uskoro vas čeka recenzija parfema i Essence Camouflage. 


Uzela sam si ovu kremu za ruke od Terra Naturi i zasad predivno njeguje, te Eos-ov balzam koji predivno miriše! 


Balea piling već ima svoju recenziju ovdje,a Nature Box šampon mi iskreno i nije nešto, imam osjećaj da mi se kosa od njega brže masti. 


O maskama za lice ću ponešto napisati u Empties postu,a o Garnier Fructis Hair food maski za kosu već ima post, samo što je post o maski od banane,a ne od makadamije. Jednako su mi dobre, jedino mi od banane bolje miriše. 


Za spužvicu od Hello beauty-a i Essence-ovo Melted chrome eyeshadow još razmišljam da li bi pisala post,pa ako vas zanima pišite mi. Osim toga,o Catrice dvojcu već imam post tu.


I za kraj sam si uzela nešto što već dugo želim,a to su pressed šljokice od Makeup Revolutiona, još nisam paletu pošteno istestirala pa će recenzija pričekati par mjeseci. Osim toga, ambalaža mi je predivna i nijanse su baš po mojem ukusu.  


Nadam se da volite postove ovakvog tipa, nemam ih naviku često pisati, ali nekad dobro dođe. Do idućeg posta, xoxo, Lux:* 

Primjedbe

  1. Meni je maska od Garniera odlična, isto imam od banane i sporo se troši tako da je svakako isplativa za cijenu koju platiš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, vjerovatno najbolja drogerijska maska :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija