Eos balzam za usne u stiku - nar i malina

Dobrodošle u prvi ovogodišnji post! Danas vam pišem o Eos-ovom balzamu za usne. Mislim da je Eos sinonim za mazalice za usne, pa da vidimo kako se meni svidio ovaj balzam. 



EOS kaže da je ovaj balzam 100% prirodan, obogaćen antioksidativnim vitaminom E, njegujućim shea maslacem i hidratizirajućim jojobinim uljem. Podnošljivost kože je dermatološki potvrđena. 



Sastojke ovog balzama vidite na slici iznad i meni se stvarno čini da Eos napravio dobar balzam bez parafina i sličnog. E sada, ako ste kao ja, onda vam oni Eos-ovi ''jajasti'' balzami idu na živce jer nakon nekog vremena morate prstima vaditi balzam,a to nije niti malo higijenski i lijepo. Stoga sam se oduševila kad sam vidjela ovaj balzam u stiku. Stvarno lijepo hidratizira usnice i  ne stvara ovisnost u smislu da ga morate nanositi svaka dva sata. Rok trajanja mu je 12 mjeseci, i mislim da će se tih 4 grama potrošiti u tolikom vremenu čak i ako ga mažete jedanput dnevno. Osim divne njege, ovaj balzam ima i predivan voćni miris koji me više puta natjerao na misao da ga pojedem haha! Također mu je ambalaža solidna, stoga imate svaku moju preporuku za ovaj proizvod. Ja osobno smatram da su sva ta labella i ostale mazalice lošeg sastava i samo izazivaju ovisnost,te ih neprestano trošite. Međutim,s Eos-om i sličnim balzamima nije tako, a nisu preskupi. 


I to bi bilo to za danas,drage moje. Danas malo kraći post za početak godine, ali mislim da sam sve bitne stvari sumirala. Slobodno pišite prijedloge za iduće postove! Ljubim vas sve, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija