H&M - Outfits for Valentine day

Dobrodošle drage moje! Odlučila sam danas napraviti neki outfit post, međutim kako zadnjih dana nisam nosila ništa specijalno što bih vam mogla pokazati, odlučila sam proći kroz web stranicu H&M i izdvojit vam meni najdraže haljine koje bih nosila za Valentinovo (a i inace,da se razumijemo). Pa krenimo... 


Haljina br.1 

Long-sleeved dress - Red/Floral - Ladies | H&M 1
(link)

Ovu haljinicu sam nekako zamislila na proljetnom pikniku. Naravno, kad bi bilo lijepo vrijeme za Valentinovo. Sviđa mi se što je strukirana i ruže su mi prekrasne. Ja bi uz ovu haljinu kombinirala bijelu torbicu i bijele tenisice, mislim da bi baš bio dobar casual outfit. 


Haljina br.2 


Sweatshirt dress - Dark red - Ladies | H&M 1
(link)

Ova jednostavna, sweatshirt haljina mi je nekako za neke zabavne događaje, kao što je recimo kuglanje ili odlazak u zoološki vrt. Nju bi skombinirala uz neki crni ruksak (manji naravno), mrežaste čarape i crne tenisice.

Haljina br.3 

Velour dress - Powder pink - Ladies | H&M 1
(link)

U ovu haljinu sam se praktički zaljubila na prvi pogled! Obožavam ovakve baršunaste haljine, a i ova boja je predivna, apsolutno prekrasna baby pink. Ovu haljinu bih vjerovatno nosila na date s nekim zgodnim dečkom,uz dodatak zlatnih salonki i torbice. Svakako ne bih prošla nezamijećeno! 

Haljina br.4 

Short dress - Bright red - Ladies | H&M 1
(link)

Ova haljina mi je savršena za izlazak u neki klub! Jednostavna je,a opet dosta otvorena,te se čini da na leđima ima uzorak x koji ja jako volim. Kombinirala bih ovu haljinu uz bež štikle sa platformom i bež torbicu.

Haljina br.5 

Lace dress - Bright red - Ladies | H&M 2
(link)

Ova čipkasta haljina mi je kao stvorena za neki poslovni domjenak ili večeru. Uz dodatak bijelog ili crnog sakoa, i isto takvih štikli i torbica, mislim da bi haljina bila izuzetno elegantna,a uz to i provokativna. 


Haljina br.6 

Wrap dress - Red - Ladies | H&M 5
(link)

Ova haljina mi je nekako svestrana, mogu je zamisliti i uz tenisice i štikle, te mislim da bi se u svakoj prilici mogla nositi.


I to bi bilo to za danas, nadam se da vam se svidio post. Ovo mi je prvi post takvog tipa,pa slobodno dajte svoje kritike i primjedbe jer uvijek volim znati što mogu poboljšat.




 Do idućeg posta, xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija