Golden Rose - noviteti



Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam pokazujem šta sam to kupila u velikom internetskom šopingu u Golden Rose-u. Samo ću vam pokazati proizvode i ukratko reći par sitnica, a za nekoliko njih ću raditi detaljniju recenziju. 



Prvi proizvod je ovaj primer. Taman sam nestala bez Catrice-ovog primera i trebao mi je neki novi, pa sam uzela ovaj, za sada mi se sviđa kako radi, def ima tu ''silky'' teksturu. Dugotrajnost s njim još nisam testirala,ali budem. 



Ovaj fiksator mi je već dugo na listi želja i čula sam samo sve najbolje o njemu pa sam ga odlučila uzeti, nadam se da će mi odgovarati kao i Avonov fiksator. 



Body glow želim još od ljeta kada je izašao, i cijelo vrijeme sam se nećkala da li da ga uzmem ili ne, te sam na kraju odlučila da ću si ga priuštiti. Uzela sam svjetlju nijansu i nisam pogriješila, ovaj body glow ima dosta velike čestice šljokica i već vidim da će mi biti odličan suputnik u izlascima van i na ljeto. 



S obzirom da mi je sjenilo za obrve bilo pri kraju i više volim mono pakiranja za obrve,odlučila sam se isprobati od GR. Uzela sam dosta tamniju nijansu,ali meni je odlična stvarno. Proizvod se nimalo ne trusi, ne mrda s obrva i generalno mi se jako sviđa. 



Ovaj Top Coat sam isto uzela zbog tuđih preporuka i nisam ga još pošteno istestirala, vjerujem da će mi biti odličan.



Škicam ovaj proizvod već dugo i jako sam sretna što sam ga uzela. Nije jako pigmentirano,te se može nadograđivati i jako je praktično imati jedan ovakav proizvod za putovanja i sl. 




I na kraju, možda najbolja investicija su ove spužvice u setu. Svaku koristim, mada bih voljela da je roza za lice mrvicu veća,ali Bože moj,šta sada. Lako se peru i ne upijaju jako puno proizvoda, odlične su. 


To bi bilo to od mog šopinga, stvarno sam se trudila uzeti ono što mi najviše treba i šta ću koristiti. Prije ovog sam od Golden Rose-a imala samo njihove tekuće ruževe koji su mi FANTASTIČNI, tako da sam odlučila malo proširiti kolekciju i za sada su mi svi proizvodi super. 

Nadam se da vam se svidio post i pišite mi što vi najviše koristite od GR,te da li imate neke preporuke? Xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija