Kiko Milano - grupna recenzija




Dobrodošle u novi post, drage moje! Pripremila sam vam grupnu recenziju Kiko Milano proizvoda. Njih sam kupila kad sam bila u Milanu u prosincu,tako da nisam sigurna da li se kod nas može kupiti i po kojim cijenama. Neka me netko ispravi ako griješim. Pa krenimo ... 



KIKO MILANO METAL FOIL EYESHADOW 


Imamo dva sjenila, u kremastoj varijanti. Tu su 01 Rosy champagne air i 04 copper alchemy. Dolaze u lijepim ambalažama i zaštičeni. Svaki proizvod ima 3,5 grama i treba se potrošiti u roku od 6 mjeseci. 








Kao što vidite iz slika, 01 rosy champagne air je nježno roza boja koja je nosiva za svaki dan, međutim ona gubi na trajnosti tijekom dana tako da je bolje preko nje staviti još neko slično sjenilo kako bi zadržala svoj intezitet.  

Za razliku od nje 04 copper alchemy je neka nijansa između bakrene i smeđe i zaista je lijepa i dugotrajna. 

Oba proizvoda su kremaste teksture,hladni na dodir i lagano se nanose prstom. Nisam ih drugačije nanosila,tako da ne znam kako se ponašaju u kombinaciji s kistom. 


KIKO MILANO LASTIN EYELINER GEL 


Gel također dolazi u posebnoj kutijici,zaštićen. Na njoj piše da je rok trajanja proizvoda čak 12 mjeseci,što je mislim da je najduže što sam našla za gel linere. Ima 6 ml proizvoda, što smatram da je odlična količina. 



Sama staklenka je mat i to mi se jako sviđa, pakiranje je kvalitetno i lijepo. Boja gel linera je prava, duboka crna. Ovaj gel liner je meni jedan od najpostojanijih koje sam probala i apsolutno ga obožavam, lagano se nanosi i dugo traje, razmaže mi se eventualno ako mi oči jako zasuze (što se meni često zna dogoditi). Uzela sam ga na preporuku Mirne s instagrama Pale Canvas i hvala joj na tome!


S obzirom da su mi ovo prvi Kiko Milano proizvodi, mogu reći da sam poprilično zadovoljna i ako budem u prilici,svakako ću uzeti još neki njihov proizvod. 

Kako vam se svidio ovaj post? Da li više volite preparativne ili dekorativne recenzije? Šaljem vam puno pusa,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija