Terra Naturi krema za ruke


Dobrodošle u današnji post,drage moje! Za danas sam vam pripremila recenziju kreme za ruke,jer mislim da nikad nisam ni pisala recenziju o kremama za ruke, pa eto započinjemo s jednom kremicom od Terre Naturi

Terra Naturi su kozmetički preparati proizvedeni u Njemačkoj, sa certifikatima koji jamče prirodno porijeklo sirovina koje ulaze u njihov sastav. To znači da oni ne sadrže mineralne ili silikonske sastojke,niti sintetičke parfeme,emulgatore i konzervanse.  

Umjesto toga sadrže veliku koncentraciju biljnih ulja i ekstrakata, parfemirani su eteričnim uljima, a konzervirani prirodnim konzervansima - kalijum sorbatom i natrijum benzoatom. Proizvodi Terra Naturi se mogu pohvaliti i certifikatom o veganskom porijeklu sirovina. Dakle, u njihovom sastavu nećete pronaći sastojke životinjskog porijekla, poput jaja, mlijeka, ili životinjskih masti. Tu se, naravno, podrazumijevaju i oni sastojci ekstrahirani iz životinjskih tkiva, poput placente, kolagena, elastina, hijaluronske kiseline, itd. Brend Terra Naturi također odlikuju izuzetno povoljne cijene, te su dostupniji široj populaciji, za razliku od premijum brendova prirodne kozmetike. Njihovi proizvodi se mogu naći u svim Muller prodavaonicama. (izvor




Ova krema je namijenjena osobama sa jako suhom i suhom kožom. Bogata je sa shea maslacem,divljom ružom i suncokretovim uljem. Podnošljivost kože je dermatološki ispitana, sastojci su iz kontroliranog biološkog uzgoja i sadrži prirodne arome i mirise. 

Sama krema ima 75 ml, te se mora potrošiti u roku od 6 mjeseci, što je sasvim dovoljno. Krema je bijele boje, te ima jako ugodan miris ruže koji se zadržava neko vrijeme na koži. Brzo se upija,te ne ostavlja masni i/ili bijeli trag. 


Moja koža ruku je normalna,ali uzela sam ovu kremicu s obzirom na hladnoće koje su bile ove zime, te zbog velikih promjena temperature. Doduše, ja ovu kremicu koristim svakih par dana,kad osjetim potrebu i koža mi je stvarno nahranjena i nijednom mi nije popucala ili me zaboljela od hladnoće. 

Meni je ova kremica fenomenalna, i preporučam je svakome,pogotovo osobama suhe kože. I to isključivo zbog toga jer je s ružom,a ruža je poznata kao odličan sastojak u njezi suhe kože. Osim toga, krema je zaista prirodna i odlično hrani kožu. Nećete požaliti ako je kupite! 


Nadam se da vam se svidio današnji post, do idućeg vam šaljem puno pusa, xoxo,Lux:* 




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija