Golden Rose - Quick Dry Top Coat

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Za danas sam vam pripremila recenziju jednog proizvoda za koji bih rekla da je dosta popularan i hvaljen. Pa da vidimo da li je zadovoljio moja očekivanja? 




Prvo par osnovnih informacija. Proizvod možete kupiti na webu, odnosno ovdje. Tamo sam ga ja kupila,a osim toga,imate prodavaonicu u Importanne centru i u Avenue Mallu, za one koji žive u Zagrebu. Cijena ovog nadlaka iznosi samo 20.99 kn, što je dosta jeftino. Sam lak ima 10 ml što je sasvim dovoljno. Golden Rose kaže: Zaštitni i završni sloj koji se na vašim noktima suši za 60 sekundi. 


Što se tiče samog laka, on je sigurno među jeftinijim varijantama nadlaka na našem tržištu. Proizvođač je naveo da se suši za 60 sekundi, što je točno. Jako se brzo osuši te se vrlo lako nanosi zbog široke, plosnate četkice. Međutim, on ostavlja vidne tragove pri mazanju, odnosno zna povući boju za sobom i oboja četkicu. Zbog čega ga ja koristim samo za crvene lakove da ne bi došlo do miješanja boja. Ne bi se usudila namazati ga nakon recimo bijelog laka. Nažalost,i njegova postojanost me nije oborila. Nisam primjetila da mi lakovi duže traju na noktima zbog njega i to je razlog zbog kojeg ovaj nadlak više neću kupiti. 


Preporučite mi ako koristite neki dobar nadlak i da li ste probali ovaj? Kakav je vama? 


Do idućeg posta Vam šaljem puse, xoxo, Lux:* 

Primjedbe

  1. Super post! Hvala što si me podsjetila da mi treba nadlak! Stari sam potrošila i nikako da kupim... :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Golden Rose ima super ruževe. Njihove lakove nisam probala i žao mi je što čujem da nisi zadovoljna njime. Jedna prijateljica mi je rekla da Alessandro ima super nadlak, ali nisam ga probala jer imam gel na noktima.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/favorite-summer-lipsticks_15.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Njihove ruževe obožavam, ali ovaj nadlak mi stvarno nije bio ništa posebno. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija