Terra Naturi - pjena za umivanje i balzam za usne

Dobrodošle u današnji post drage moje! Za danas sam vam pripremila recenziju ovog dvojca koji već neko vrijeme koristim. Zaista sam počela obožavati ovaj brend prirodne kozmetike tako da ću vam za početak napisati par informacija o njima. Terra Naturi je 100% certificirana prirodna kozmetika,100% bez silikona, sastojaka na bazi mineralnih ulja i sintetskih bojila i mirisa. Za Vašu prirodnu ljepotu koristimo samo najbolje sastojke iz prirode i one biološkog uzgoja – najvećim dijelom čak i veganske.



Pjena za čišćenje lica 

Dolazi u bočici od 150 ml s pumpicom koja odlično radi. Ambalaža je kvalitetna i čvrsta. Terra Naturi kaže da je ovo blaga pjena za dubinsko čišćenje namijenjena svim starosnim dobima. Rok trajanja joj je dvanaest mjeseci,a sastojke možete vidjeti na slici ispod. Onoliko koliko se razumijem, vidim da je sastav stvarno super. 


Ovo je količina pjene koja vam je potrebna, to je doslovno jedna pumpica što znači da će vam proizvod dugo trajati. Miris je malo intezivan i možda će nekog smetati,ali ja sam se naviknula brzo. Pjena je sasvim u drogerijskom cjenovnom rangu odnosno košta 20-ak kuna. Koristim ju u noćnoj rutini da skinem ostatke šminke i tu odlično funkcionira, ne peče me za oči i lijepo očisti lice. Sve moje preporuke za ovaj proizvod! 




Balzam za usne 

Ovaj balzam za usne dolazi zapakiran u karton, na kojem pišu sve potrebne informacije. Balzam ima 4,8 grama, rok trajanja mu je dvanaest mjeseci. Te i ostale informacije,kao i sastav,možete vidjeti na slikama niže. 




Ovaj balzam fantastično miriši! Baš onako predivno na naranču. Ima odličan sastav, te zaista njeguje usne. S njime nemam potrebe mazati deset puta dnevno, po čemu vidim da zaista radi svoj posao. Doslovno mi spašava usne. Ambalaža je neka klasika i stvarno kvalitetna, ne mogu reći ništa loše. Preporučam vam i ovaj proizvod od Terre Naturi! 



Nadam se da vam se dopala ova recenzija. Mogli ste primjetiti u zadnje vrijeme kako sve više naginjem prirodnoj kozmetici i to je jedna od boljih odluka u mom životu. Javite ako ste probali ove proizvode! 

Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

  1. Nisam isprobala ove proizvode, ali sigurno hocu. Pjenu za umivanje bas volim za skidanje sminke i mislim da ce ova odraditi odlican posao.
    S obzirom da i nemam neku naviku da cesto koristim balzam za usne tako da cu uzeti ovaj u obzir. Super si predstavila proizvode 😄

    https://beautybydorotea.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komentaru! Ja jako volim ove proizvode i mislim da će se i tebi dopasti. Javi kad probaš. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija