NEW IN - Svibanj 2019.

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Za početak mjeseca vam pišem što sam to novo kupila u prethodnom mjesecu, te mi u komentarima napišite koje recenzije vas posebno zanimaju. Pretplatite se i na moj blog kako bi redovno dobivali moje objave. Ovaj mjesec se vraćam pisanju subotom i srijedom, te će biti zanimljivih postova. Pa krenimo mi s današnjim novitetima! 



Prošli vikend sam bila u Beogradu, te sam namjeravala ići u Sephoru. Ali kad sam došla tamo, vidjela sam da je Sephora zatvorena... Toliko sreće imam u životu. Budući da sam već bila u Ušću,odlučila sam otići do Mac-a i uzeti si neke svakodnevne kvalitetne ruževe, tako je izbor pao na ova dva, tamniji 626 Whirl i 631 Yash. O njima ću vam recenziju pisati u sedmom mjesecu,nakon što ih dobro istestiram. 


U mojoj blizini se nedavno otvorio outlet te sam odlučila vidjeti što ima tamo. Kupila sam si novu, zanimljivu masku, CD gel za tuširanje te leave-in proizvod za kosu od Garniera. Sva tri proizvoda me baš zanimaju i jedva čekam da ih isprobam. 


U tom istom outletu sam kupila i nešto dekorative. Ona će zasad ostati zatvorena dok ne potrošim neke druge proizvode, ali jako se veselim ovom isprobavanju, pogotovo jer sam već jako dugo mjerkala Revlon puder i sada sam ga našla za SAMO 30 kuna! Nadam se da će i mene oduševiti efekt ovog pudera kao i druge. 

I to je to za ovaj mjesec, ne pokazujem neke sitnice koje kupujem jer smatram da to nije pretjerano zanimljivo. Nadam se da vam se svidio ovaj post! 

Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija