Rezultati PAN projekta!

Dobrodošle u današnji post drage moje! Danas vam donosim rezultate PAN projekta,a ako ne znate o čemu pričam svratite na ovaj post. Odmah ću vam reći da sam si zadala preveliki cilj, i tog sam postala svjesna koji tjedan nakon što sam započela s ovim, ali odlučila sam ići do kraja,pa što bude, bude! Da ne dužim dalje s pričom,krenimo vidjeti što sam to uspjela potrošiti. 



Od ruževa za usne uspjela sam jedino rozi potrošiti i to samo zato jer je on bio pri kraju. Sve ruževe sam koristila, ali očito im treba puno više od dva mjeseca da ih se potroši do kraja. Ovakav ruž rozi više neću kupovati,jer to više jednostavno nije moja boja i ne osjećam se ugodno s njom.


Još jednom sam se uvjerila kako ne volim tuševe s aplikatorom... Jednostavno ne mogu povući dovoljno preciznu crtu. Ali probat ću iskoristiti proizvod do kraja. 


Ovu ljubičastu olovku sam doslovno u jednom šminkanju potrošila, skroz malo je ostalo, nisam to ni shvatila. Smeđa i bijela će i dalje ostati u mojoj kolekciji da se opametim i ne kupujem više proizvode koje ne koristim haha! 


Ovaj dvojac sam vjerno koristila i bila sam zadovoljna ovim proizvodima. Zlatno sjenilo mi je stalno bilo na kapcima,a highlighter sam jedino ovaj koristila i svejedno nisam do kraja potrošila. Ali svakako ću ih i dalje nastaviti koristiti jer su mi bili odlični. 


Jako sam sretna jer sam uspjela potrošiti čak dva velika pakiranja pudera u kamenu. Bijeli sam koristila za setiranje T-zone i područja ispod očiju, a ovaj tamniji od Catrice za dio gdje sam još dodatno stavljala bronzer. Tako i dalje koristim ovo pakiranje od Eveline-a,pa vjerujem da će se ono naći u idućim empatiesima. 


Ovaj bronzer mi je bio apsolutno fantastičan, možda malo više narančast nego što sam navikla, ali dalje predivan sjaj obrazima i trajnost mu je fantastična. Sve preporuke ako još nađete ovaj proizvod! 


Od olovaka sam potrošila ovu nude od Essence-a jer sam nju praktički svaki dan koristila, a i ovu crvenu sam često koristila tako da nju imam za još jedno il' dva mazanja. Smeđu sam najmanje koristila,valjda zato jer po ljeti nemam naviku stavljati smeđe olovke i ruževe, to mi je nekako više za jesen i zimu. 


Ovi proizvodi su jednostavno nepotrošivi! Koliko god se trudila imam osjećaj kao da se nikad neće potrošiti, ali budem. Nastaviti ću ih i dalje koristiti iako ih ne obožavam previše. 


Toliko sam sretna jer sam se riješila ove paletice korektora. Nikome to ne treba, jednostavno nepotreban proizvod. Više neću kupovati nešto ovako slično jer nemam takve nepravilnosti na licu da mi treba korekcija bojama. 


Oba dva pudera sam potrošila,ali nijedan vam ne preporučam, jednostavno loši proizvodi, drago mi je da idu u smeće. 


Od četiri laka za nokte,potrošila sam samo rozi i to zato jer sam njega stavljala često na nokte na rukama u više slojeva. Trošila sam ljubičasti i ovaj od Nivee,što možete vidjeti. Jedino ovaj drugi stvarno nisam baš koristila,jako je ljepljiv i loš topper. 


Nadam se da vam se svidio ovaj post! Do idućeg vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 



Primjedbe

  1. Mozda nisi uspjela sve potrositi, ali barem si prosla kroz proizvode. Korektori ce ti biti super sada preko ljeta umjesto pudera tako da mislim da ti nece mozda biti toliki problem potrositi. Olovke za usne takoder mislim da ti nece biti toliki problem potrositi jer ih vecinom koristimo prije svakog ruza. Odlican post 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa svime što si rekla, vjerujem da ću ovo ljeto uspjeti sve potrošiti, hvala ti puno draga! :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija