Essence Melted chrome eyeshadow 06 copper me

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Dugo sam se nećkala pisati ovaj post ili ne,te sam ga na kraju ipak odlučila napisati. Riječ je o Essence mono sjenilu koje je, čini mi se, dosta popularno u zadnje u vrijeme. Pa ako vas zanima moje mišljenje,nastavite čitati... 



Kao što vidite,moja nijansa je 06 copper me, rok trajanja je 6 mjeseci što mi je čudno jer sjenila imaju duži rok trajanja inače. Na proizvodu piše da se mora nanijeti baza prije, što ja radim i obično tako da vam to svakako preporučam,svako sjenilo bolje dođe do izražaja s bazom. Također,proizvod ima 2 grama. 


Reljef samog sjenila je prekrasan, jednostavno očaravajući. Izgleda kao nekakav cvijet. Sjenilo ima dobru,čvrstu ambalažu i mislim da je to čvrsta plastika koja ne može lagano puknuti što je veliki plus za Essence. 



Što se tiče same pigmentacije sjenila, ona je zaista fantastična, što možete i sami zaključiti po slikama iznad. Jednostavno sam se zaljubila na prvi pogled. Ono što me razočaralo kod ovog sjenila je njegova trajnost. Ona je jako slaba i vrlo brzo se sjenilo počinje nakupljat u pregibu kapka što stvarno ne izgleda lijepo. Ja dosad nisam našla bazu s kojom bi ovo sjenilo fantastično funkcioniralo,ali neću odustati dok ne nađem jer je boja fenomalna,prava copper nijansa. 


Do idućeg puta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Ajme presavršeno je pigmentirano!! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam dva sjenila i jedno neutralnije vise volim, ali i ovo je nijansa je predivna i vrijedi je imati u kolekciji. Htjela bih ti napomenuti da pazis da ti ne padne ili nesto jer se sjenilo lagano odvoji od pakiranja. Mozes za bazu isprobati Urban decay ili MAC, dosta su hvaljene
    Odlicna recenzija 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako namjeravam probati MAC, on mi je na wishlisti kad potrošim primere za oči koje imam trenutno, hvala ti! :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija