TOP 10 Summer playlist 2019.

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Danas vam pišem svojih 10 top pjesama ovo ljeto. Sigurna sam da će tijekom ljeta izaći još puno super pjesama, ali tu sam izdvojila neke stare i nove koje su mi apsolutni hit za ljetne večeri. Pa krenimo ... 



1. Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita 


Ja ne znam da li uopće postoji osoba koja nije čula ovu pjesmu, cijela pjesma,a i spot su tak ljetni, senzualni, jednostavno savršena ljetna pjesma! I trebam li pričati o njihovoj savršenoj kemiji?!


2. Lana Jurčević - Ludo ljeto 



Ne morate ju voljeti, ali činjenica je da Lana Jurčević uvijek ima savršene ljetne pjesme. Baš onako za lagano mozak na pašu,bez komplikacija i priča o ljubavi. Osim ove,jako volim i ''Daj da plovimo'', ''Majica'', ''Vrti mi se'' s Antom Cash-om i apsolutno ''Upalimo ljubav'' s Lukom Basijom. 


3. Saša Kovačević - Temperatura 


Iako Saša isto ima puno odličnih ljetnih pjesama,ova mi je najdraža! Sviđa mi se jako dio gdje neki lik pjeva odnosno repa na španjolskom. Odlične su mi i ''Kažeš ne'', ''Slučajno'', ''Zamalo tvoj'', ''Noć do podne'' ... 

4. Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)


Ova pjesma je bila takav hit dok sam bila mala! Dan danas je obožavam, jako je zabavna i prava ljetna. Iako je možda malo i dosadila, svejedno mi je jako draga. 

5. Loona - Vamos a la playa 

Ako još niste poslušali ovu pjesmu,svakako morate! Mislim da ću je slušati svako ljeto do kraja života,jednostavno viče ljeto! Ne moram ni spominjati činjenicu da miksaju engleski i španjolski 😍😍

6. Colonia - Fjaka 

''Bit' ce da je fjaka, lagano me hvata, al' ne moze mi bolje kad je danas takvo more...''. Kada čujem ovaj tekst samo zamišljam kako se sunčam uz neko piće, šešir i prekrasno more. 

7. Pitbull x Daddy Yankee x Natti Natasha - No Lo Trates

Ovo je relativno nova pjesma i dopala mi se na prvo slušanje, ovaj trojac mi je 
odličan i ritam je super. Ovu pjesmu ću često slušati ovo ljeto. 

8. Severina - Italiana 
https://www.youtube.com/watch?v=NyqXia8XTfI )  

Mislim da su svi plesali na ovaj Severinin hit, pjesma je jako zarazna, s odličnim ritmom i zove na ples. Stvorena za ljeto!

9. Sugarland - All I want to do


Ova mi pjesma ima tak' neki ljetni vibe, laganini. Ušla mi je u uho na prvu i nikad mi ne dosadi, odlična je!

10. Relja ft. Nikolija - Meduza 

Iako ova pjesma nije tipično ljetna, meni je ušla u uho na prvo slušanje i sigurno će mi biti na repeatu cijelo ljeto, volim njih dvoje i ova pjesma je tako nekako chill. 

I evo, to bi bilo otprilike mojih top deset. Slušam ja puno više pjesama i teško mi je bilo izdvojiti samo ove, ali nekako su mi najdraže. Da li znate neke pjesme i kako vam se čini moja playlista? Jeste li vi složili svoju? 


Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Recimo da sam čula oko pola pesama sa plejliste i od toga bih izdvojila Senjorita i Temperatura kao omiljene. Senjorita me je baš oduševila i drago mi je zbog Kamile što je i posle Havane uspela da napravi bum. Poslušaću i ostale pesme, već sam krenula a baš me interesuje da čujem pojedine. Odličan post!

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija