Garnier Aloe air-dry cream leave-in

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Vratila sam se sa mora te vam danas pišem o proizvodu koji sam često nanosila na kosu te mislim da vam mogu prenijeti konačne dojmove. Ako vas zanima moje mišljenje,nastavite čitati!


Ovo je leave-in krema koju sam ja nanosila i na mokru i na suhu kosu. Dolazi u militrazi od 400 ml te bi se trebala potrošiti u roku od 12 mjeseci,ali vjerujem da ću je i prije potrošiti jer je ovaj proizvod kao voda za moje vrhove. Doslovno ima takvu vodenastu teksturu i moja kosa ju vrlo rado prihvaća. 


Pumpica odlično radi, te se može ''zatvoriti'' odnosno pomicanjem se blokira protok te nemate straha od proljevanja, bar se meni nije prolila. Odlično mi je što je ambalaža providna pa se vidi koliko je ostalo još odnosno koliko sam je potrošila. 


Ja je nigdje kod nas nisam našla,odnosno kupila sam ju u outletu koji vjerovatno dobiva proizvode iz Njemačke tako da nisam sigurna da li se kod nas uopće može naći. Ova krema je izuzetno lagana, ne otežava kosu te pomaže bržem sušenju kose. Što se tiče sastava, Decyl alcohol je masni alkohol, tako da ne isušuje. Propilen glikol je humektans, odnosno uloga mu je da vezuje za sebe vlagu, a može da je veže ili iz kose ili iz atmosfere. Velike su šanse da će dovesti do frizzy kose, a moguće je i isušivanje, ukoliko se ne kombinira sa još nekim hidratizirajućim proizvodom. Ja ću svakako nastaviti koristiti ovu kremu iako možda nema najbajniji sastav, ali zahvaljujući njoj vratila sam se s mora bez isušenih vrhova. 


Do idućeg posta šaljem vam puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija