KOCOSTAR - Slice mask sheet strawberry

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Pripremila sam vam jednu kratku i slatku recenziju o jednoj svakako zanimljivoj i novoj sheet maski na našem tržištu. Riječ je o brendu Kocostar i njihovoj Slice mask sheet od jagode. Pa ako vas zanimaju moji dojmovi,svakako nastavite čitati. 



Kocostar kaže da je ovo maska za sjajnu kožu,punu ''glow-a''. Maska dolazi u komadima u obliku jagode koje stavite na lice i/ili vrat gdje god želite. Nema pravila. Maska ima jako lijep miris po jagodi i doslovno cijeli dan ostaje. Jako mi se sviđaju prva dva sastojka,a to su voda i glicerin. Sheet maska je svakako zanimljiva i fora je za vidjeti. Ako me pratite na instagramu, mogli ste vidjeti na mom story-u masku na djelu. Jedino što mi se ne dopada kod ove maske je taj neki lijepljivi osjećaj koji ostavlja, ali mislim da bi to izrazito odgovaralo curkama sa suhom kožom lica. Koliko iznosi cijena ove maske, zaista ne znam, ja sam svoju uzela u outletu za samo 10 kn! 


Nadam se da vam se svidjela ova recenzija. Da li ste koristile ovu masku? Kako vam se čini? Slobodno ostavite komentar. 


Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Nisam ništa probala od ovog brenda ali moram priznati da se ova maskica čini zanimljivom. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ovo prvi put da se susrećem s njima :) :*

      Izbriši
  2. Prvi put čuje za ovaj brend, ali maska s jagodom mi izgleda jako zanimljivo. Jagode su moje omiljeno voće i ako miriše tako sigurno sam da bih bila oduševljena. Hvala ti na detaljnoj recenziji, ako je pronđem negdje definitivno ću je probati.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/lumene-nordic-hydra-lahde-arctic-dew_4.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Cula sam nedavno za ovaj brend, medutim nisam ga vidjela u drogerijama. Maska mi djeluje zanimljivo i voljela bih je isprobati

    https://beautybydorotea.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme ovo sam već vidjela kod nekih i definitivno ću isprobati! Čini mi se jako fora!

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija