Essence paleta Into the snow glow - recenzija & swatchevi

Dobrodošle u današnji post! Za ovu sunčanu srijedu sam vam pripremila recenziju i swatcheve Essence palete Into the snow glow. Vjerovatno se ova paleta ne može naći u ponudi, ali htjela sam da ima svoje mjesto na mom blogu. Pa ako vas zanima da li mi se svidjela, nastavite čitati.. 









Sama paleta mi je prekrasna izvana i iznutra. Jako lijepa ambalaža i girly boje unutar palete. Jedina zamjerka mi je što nema bronzera,tako bi bila još praktičnija i pogodnija za kratkotrajna putovanja i izlete. Odlučila sam vam svaki dio posebno predstaviti tako da sam swatchala prvo highlightere,pa rumenila i zatim sama sjenila za oči. 


HIGHLIGHTERI 



Swatchevi su tu i vjerno prikazuju sve nijanse, prve tri su dosta hladne i htjela sam imati takve neke,pogotovo ljubičastu. Ostale tri su nekako podjednake,sličnog inteziteta i boja, više su za toplije tonove kože, već vidim kako ću ih cijelo ljeto nositi. Osim toga, svih šest highlightera je odlično i za sjenila na očima tako da se nemojte bojati igrati. Uz fiksator imaju još veću pigmentaciju, ali su dosta šljokičasta,pa će kroz dan bijediti i svakako nisu najtrajnija koja imam. 

RUMENILA



Ja bih osobno radije stavila 4 bronzera nego rumenila, jer ne volim taj rumen izgled lica,već preplanuo, ali šta ćemo. Sami vidite koliko pigmentacije ova rumenila imaju, s tim da su tri mat, a jedno ima šljokice pa ja više to preporučam za sjenilo nego rumenilo. Doduše, sve ove nijanse ja koristim kao sjenila, a ne kao rumenila. U tu svrhu su se odlično pokazali, stvarno se može postići lijepi berry look s njima i ostalim sjenilima. Trajnost isto bijedi kroz dan, što je uobičajeno  za većinu drogerijskih paleta,ali stvarno su prekrasne boje,to ne mogu poreći. 


SJENILA ZA OČI 

PRVI RED


U prvom redu su neke uobičajene nijanse, ništa ekstremno. Svjetlo smeđa mat nijansa, nekoliko bakrenih nijansi i ljubičasta koja mi je među najljepšim nijansama u ovoj paleti. 


 DRUGI RED


Drugi red već ima neke živije boje koje su mi prekrasne kao zlatna i zelena. Pigmentacija im je sasvim solidna. 

Što se tiče svih sjenila, značajke su im da se truse,na to morate pripaziti, te se shimmeraste nijanse najbolje nanose prstom, najveću pigmentaciju izvučete iz njih. Također, duže traju uz bazu, ali s vremenom sve nijanse više-manje blijede. Ovakvu paleticu bih preporučila nekome tko tek polako ulazi u makeup svijet jer na jednom mjestu ima i highlightere,rumenila i sjenila za oči. Jako zgodna paletica za poigrati se, te je Essence svakako poboljšao kvalitetu svojih proizvoda. 



Nadam se da vam se svidio današnji post, da li i vi volite Essence proizvode? 
Do idućeg posta vam šalje puse,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija