Zara Femme parfem

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Odlučila sam vam danas pokazati parfem koji sam dobila za rođendan od najbolje prijateljice,a to je ovaj od Zare. Pa ako vas zanima kakav je parfem,nastavite čitati! 





Parfem dolazi u bijeloj kartonskoj kutijici, vrlo jednostavnoj. Odmah vidite da parfem ima 100 ml i da je to zapravo eau de toilette,odnosno nije parfem. 


Na dnu kutijice vidite neke bitne podatke,kao što su sastojci i vrijeme trajanja parfema od 36 mjeseci što je sasvim dovoljno vremena za potrošiti ovu militražu. 


Sama bočica je također vrlo jednostavna, bijela i minimalistička. Na sebi samo ima natpis. Kada vidite samu bočicu nemate dojam da je unutra 100 ml, izgleda nekako dosta malo. Ali ako proizvođač kaže da ima toliko, onda ćemo mu i vjerovati.  Zara Femme je orijentalni gurmanski miris za žene. Predstavljen je 2018., tako da je to relativno novi parfem.

Gornje note su bergamot i božur; srednje note su sandalovo drvo i mahune tonke; bazne note su mošus, vanilija i pačuli.

Ja najviše vaniliju osjetim tijekom cijelog dana i ovaj parfem je jednostavno predivan! Ako kao i ja, niste neki ljubitelj cvjetnih,laganih mirisa, ovo je za vas. Snažan parfem, ali ne guši, već jednostavno ima tu neku drvenastu,orijentalnu notu. Ako imate priliku, svakako ga isprobajte, jer će vas oduševiti kao i mene! Hvala mojoj dragoj D. što mi je kupila ovaj parfem :*


Nadam se da vam se svidio današnji post,do idućeg vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 


Primjedbe

  1. Nisam koristila Zarine parfeme, ali znam osobe koje vecinom njih koriste. Mislim da bi mi se ovaj miris svidio jer volim orijentalne parfeme. Svakako cu ga pogledati i pomirisati u Zari

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam dva Zara parfema i baš ih jako volim, cijena je pristupačna, a kvaliteta zbilja odlična. Bolji su mi od nekih skupljih čak. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mogu da kupim zabrine parfeme u nisu ih nema

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija