Golden Rose Body Shimmer 01 Dazzle Gold

Dobrodošle u današnji post,drage moje! Kako nam se ljeto sve više bliže, vrijeme je da vam predstavim jednu zanimljivu kozmetiku,koja nam najviše treba u ljetnim noćima. Riječ je o GR Shimmering Body Glow. Pa ako vas zanima što mislim o ovom proizvodu,nastavite čitati! 



Ovaj body glow možete kupiti za 54.99 kn. Što Golden Rose HR kaže? ''Body Glow (sjaj za tijelo) koji možete nanijeti na bilo koji dio tijela koji želite naglasiti i učiniti svjetlucavim. Posebno pogodan za dekolte zonu. U svoje dvije varijacije, Diamond Breeze sjaj za tijelo će vam omogućiti zlatni sjaj ili bronzani sjajni izgled. Kremasta i lagana tekstura omogućava jednostavno nanošenje i brzo sušenje, bez razmazivanja. ''


Ovaj Body glow dolazi u dvije nijanse, moja 01 je svjetlija, dok druga 01 Dazzle Bronze je pogodnija za dosta tamniju kožu. Kako sam ovaj proizvod kupila u prvom mjesecu uzela sam svjetliju nijansu tako da je mogu koristiti cijele godine. Rok trajanja proizvoda je 12 mjeseci, a ima 75 ml. Znam da vam se to na prvu ruku čini jako malo, ali imajte u obzir da se nećete mackati svaki dan ovim (osim ako niste lude za šljokicama, i to je okej). Ja sam ovo namijenila čisto za izlaske i ljetne večeri koje već jedva čekam, pogotovo uz ovo jadno vrijeme u Zagrebu.

Ovaj Body Glow ima prekrasan šimer koji se lijepo razmazuje po koži i ostavlja divan sjaj. Mana mu je jedino što se šljokice počnu rasipati po svuda, ali to je neka klasika za proizvode tog tipa. Jako se brzo osuši na koži i ne trebate čekati sate da se obučete, što mi se jako sviđa. 


I evo,kako ne bih sve ostalo samo na riječima, pogledajte kako mi noge sjaje! Ovaj proizvod meni vrijedi svake kune, i sigurno ću ga opet kupiti! :) 


Kako vam se svidio današnji post? Da li koristite slične proizvode od nekog drugog proizvođača?
Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

  1. Divno ti pristaje!

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam jedan losion koji je imao sljokice, obozavam ih inace i uopce mi ne smetaju. Mogla bih nekada isprobati ovaj proizvod. Odlicna je recenzija, kratka, ali ima sve sto je potrebno znati o proizvodu. Super je slika i haljina!

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija