PAN PROJEKT - potrošiti 27 proizvoda?

Dobrodošle u današnji post! Kako sam tip osobe koja ne može samo tako raditi declutter i bacati stvari napola potrošene, odlučila sam napraviti ono što je davno još bilo dosta popularno,a to je pan projekt. Radi se o tome da potroši određena količina do nekog datuma. Ja sam kao datum odredila 27.6.2019. jer mislim da je realistično da se u dva mjeseca potroše ovi proizvodi. Većina njih mi je pri kraju i imam ih jako dugo te sam odlučila potrošiti ih i dati mjesta nekim novim proizvodima koje ću kupiti tek kad ove potrošim. Pa ako vas zanima kojih sam to 27 proizvoda stavila na listu,nastavite čitati! 


Na slici iznad su svi proizvodi na okupu,a ja ću vam predstaviti u nekoliko kategorija sve. 

Prvi na redu su ruževi za usne. Ovdje sam stavila Essence ruž kojeg toliko dugo imam da i ne pamtim kada sam ga kupila. Osim njega stavila sam dva Golden Rose ruža koja sam prva kupila od ovog brenda i jako ih volim, ali vrijeme im je da se potroše i da daju mjesta novim ruževima. Svakog ruža ima relativno malo, pogotovo Essence-ovog tako da vjerujem da ću ih uspjeti potrošiti. 



Ovaj S-he eyeliner imam već jako dugo i više ne volim ovakvu vrstu proizvoda, draži su mi tuševi u gelu, ali ovog je ostalo još malo te ću se potruditi potrošiti ga prije nego se skroz osuši. 


Iduće na redu su olovke za oči, prva je jumbo olovka nekog nepoznatog brenda, jako lijepa ljubičasta boja i vjerujem da ću ga uspjeti potrošiti. Osim jumbo olovke imam bijelu i smeđu koja su mi pri kraju tako da ne sumnjam da će se naći u potrošenim proizvodima u sedmom mjesecu. 


U ovaj projekt sam stavila i dva proizvoda, koji mogu imati više namjena u nadi da ću ih potrošiti. Ja sam osoba koja ima dosta mono sjenila i ne znam koji mi je vrag bio kad sam ih sve kupila (da budemo iskreni i mama je pridonijela). Ova dva mi se čini da će biti lagano za potrošiti te ću se stvarno potruditi to napraviti. 


Imam tri proizvoda za setiranje lica i apsolutno sva tri imaju slomljenu ambalažu... Kao što vidite svakom proizvodu sam dotakla dno te ću ih sigurno potrošiti. Šaljite preporuke za ovakve proizvode koje vi volite, mislim da ću iduće probati nešto praškasto,a ne u kamenom obliku. 


Ovaj Alverde proizvod su bile bronzane kuglice koje sam ga s alkoholom spojila i sada imam bronzer u kamenu haha! Jako lijepi sjaj daje koži i nema ga toliko puno tako da mislim da će biti izvedivo da ga potrošim u zadanom roku. 


Osim ruževa, stavila sam i tri olovke za usne - smeđu marke by Bipa, nude Essence moju najdražu olovku ikada i Avon crvenu na odvrtanje. Puno su mi draže olovke na odvrtanje, ali čini mi se da su ove drvene više razgradive? Ispravite me ako griješim. 


Tri kremasta proizvoda koja su mi pri kraju su Beauty UK korektor koji koristim kao bazu za sjenila, Max Factor Pan Stik koji sigurno imam već 4-5 godina i koristit ću ga za konture pošto je tamniji, i ova baza za sjenila je prva koju sam kupila u Mulleru od neke nepoznate marke prije previše godina. Svi proizvodi su već dugo kod mene i vrijeme je da se potroše. 


Osim njih,ostalo mi je još malo ove Catrice palete korektora. Kao što vidite, tri nijanse sam slistila (sve su bile boje kože više),a ostale su mi još ove dvije koje su stvarno nepotrebne ako nemate nekih većih problema na licu. Ali smislit ću već kako ih iskoristiti tako da i tu paleticu bacim. 


Puder od L.O.V-a me nije baš nešto previše oduševio i ne mislim da ću ga kupovati ponovno, ima ga još malo pa ću ga potrošiti danima kada neću puno izbivati iz stana. Eveline BB cream je trenutno pretamna za mene,ali budem je mješala s drugim puderima ili ću koristiti kao konturu. 


I za kraj sam ostavila četiri laka. Ovaj Matte nails od Topshopa mi je jedan od najdražih, frendica mi ga je kupila u Londonu. Ima ga još jako malo te ću iskoristiti dok se još nije skroz osušio i uživati u njemu idućih par tjedana. Ostala tri su neke nude nijanse koje sam odabrala iz razloga što idućih par tjedana ima praksu pa ne smijem nositi neke drečave nijanse, ove su tri bile najviše relativno pri kraju pa sam odlučila i njih staviti. Najviše volim ovaj Pastel rozi jer je jako lijep na noktima. Ova dva u sredini imaju neke sitne šljokice, ali super su. 



I to bi bilo to za današnji post! Nisam imala namjeru stavljati preparativu jer nju ionako koristim na dnevnoj bazi i trudim se imati što manje proizvoda (čitaj: nisam osoba koji ima 5 losiona za tijelo,već jedan pa kad potrošim kupujem novi). U svakom slučaju stvarno ću se potruditi potrošiti ove proizvode kako bih mogli gledati u emptiesima početkom sedmog mjeseca. I ovim postom pozivam i vas da se pridružite ovom projektu kako bi povećali svjesnost o materijalizmu koji nas okružuje i gomilanju stvari. 


Nadam se da vam se svidio ovaj post, pišite mi što mislite. Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

  1. Sviđa mi se tvoja ideja jer ih nećeš bezveze baciti nego potrudit se potrošiti i onda tek baciti te ćeš tako napraviti mjesta za nove proizvode! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija