Komentiramo outfite s Coachelle 2019. - collab sa Only Maja

Dobrodošle u današnji post! Kao što možete pretpostaviti, danas radim post u suradnji s predragom Majom s bloga Only Maja. Svakako prođite njezinim blogom ako još niste! Odlučile smo izdvojiti par outfita sa Coachelle od prošlog tjedna i prekomentirati ih. Pa ako vas zanima što se nosilo na Coachelli i što ja mislim o tome,nastavite čitati... 


1. Emily Ratajkowski

Emily je po meni mogla puno hrabrije boje isfurati, jer ovo mi nekako nije za festival kao što je Coachella. Kompletić je slatki i nosila bih ga i sama,ali ne na festival. Trebala je barem iskoračiti sa nekom hrabrijom frizurom. Ovako se uopće ne ističe iako joj super stoji i slatka je. 


2. Gigi Hadid 

Gigi ima taj neki boemski, boho štih koji defitivno pripada Coachelli. Super su mi čizme koje je isfurala na ovako lagani kompliment. Super je sve uklopila i dokazala da se može i zemljanim tonovima dobro istaknuti. 



3. Kendall Jenner 

Kendall je, službeno, najveći modni promašaj napravila na Coachelli. Mislim, pogledajte samo te cipele... Stvarno mi se nimalo ne dopada kako je to sve iskombinirala i mislim da je ta haljina stvarno mogla zablistati uz odabir drugačijih cipela i drugih dodataka. 


4. Olivia Culpo 

Iako je Olivia više igrala na sigurno, sviđa mi se taj pustinjski štih koji je odabrala. Iako monokromatski odjevni predmeti nisu česti, mislim da njoj to odlično stoji i nosi sa velikim samopouzdanjem. Plus ova visoka pletenica mi je san! 



5. Winnie Harlow 

Ova divna manekenka je iskoračila sa ružičastom kosom i neonski žutim topom i suknjom. Iako se na prvu ne čini ništa posebno, meni je jednostavno sama njena pojava i samopouzdanje koje nosi predivno samo po sebi. I ove Fila tenisice su trenutno možda najveći hit uz neon. 


6. Tamara Kalinić 

Ova naša blogerica je isfurala nježni boho stil sa ovom bijelom haljinicom koja odmah asocira na ljetne noći. Ja bih na njezinom mjestu uzela neku drugu torbicu, ali svakako pripada na Coachellu. 


7. Valentina Ferragni

Jako mi se sviđa ova zanimljiva žuta haljina od Valentine. Razbila je jednostavnost ovim crnim remenom, te joj kosa prekrasna. Festivalski jednostavno! 


8. Zorana Jovanović 

I za kraj sam ostavila Zoranu koja je imala apsolutno najzanimljiviju frizuru. Jako mi se sviđa što je u pletenice još umetnula i kolutove, te sve to skupa izgleda jako chic. Što se tiče outfita, igrala je na sigurno sa traperom, koji je trenutno jako popularan. Osim toga, ove naočale su nešto pre do bro. Jednostavno ih želim od kad sam ih vidjela na njoj. 


U svakom slučaju, jako volim raznolikost koja se može vidjeti na ovakvim festivalima. Mislim da bi bilo dosadno kada bi svi furali ili samo neon ili samo boho stil, tako da mi je drago što curke ipak oblače ono u čemu se najbolje osjećaju! 


Kako vam se sviđaju postovi ovakvog tipa? Meni je jako zanimljivo ovakve stvari pisati i hvala Maji što smo napravile ovaj zajednički collab. Nadam se vam nije bilo predugačko, do sljedećeg posta vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija