Anastasia Beverly Hills - grupna recenzija

Dobrodošle u današnji post drage moje! Danas vam predstavljam ABH proizvode koje sam dobila u giveawayu od Ivone Cezar na instagramu. Dobila sam ih prije nekoliko tjedana, nekoliko puta iznosila i sada vam donosim prve dojmove i kratko predstavljanje. Pa krenimo...



Prva stvar koju sam dobila je ova Glow Kit Moon Child paleta sjenila. Ona ima rok trajanja 12 mjeseci i nije testirana na životinjama,kao i svi ABH proizvodi. Ambalaža je divota jedna, jako lijepa i čvrsta plastika. 









Nijanse ovih highlightera svakako nisu za svaki dan, ali su prekrasne i nosive! Pokušala sam vam ovim slikama predočiti njihovu ljepotu, ali to je zaista teško. Najviše se uživo može vidjeti koliko je t lijepo. I ne izgleda uopće prenapadno, ali je za one hrabrije. Ispod imate swatcheve koji su prilično vjerni, pa pogledajte tu pigmentaciju! 




Osim palete, dobila sam i tri proizvoda za usne, i svaki različit teksturom. Pa da vidimo o čemu je riječ... 





Prvi na redu imamo Lip gloss u nijansi Caramel. Svi koji me znaju,znaju da nisam neki fan sjajila, čak ni sada kada je to ultra hit, jednostavno mi se ne sviđa ideja da ih stalno moram popravljati. Ali ovo sjajilo je stvarno odlično pigmentirano (što ćete vidjeti na slici ispod) te je dosta dugotrajno. Mada kažem vam, ne koristim proizvode za usne ovog tipa tako da zaista ne znam kakvi su kriteriji inače. Nijansa je stvarno prekrasna, nosiva za svaki dan, a opet vidljiva. Četkica bi mogla biti bolja, ali ne zamjeram to toliko. 





Idući je  Matte lipstick u nijansi Cool Brown,pa pogledajte vi tu divnu ambalažu. Jako je kvalitetna i čvrsta. 




Nijansa je prava topla smeđa. Ja jako volim ovakve nijanse nositi,pogotovo u jesen i zimu. Ruž je malo suši,odnosno trebat će vam dodatna hidratacija nakon njega i nije toliko kremast kao ostali ruževi koje imam tipa od MAC i Golden Rose, ali nije neugodan na usnama. Ispod možete vidjeti nijansu i teksturu. 




I zadnji proizvod za usne je ovaj Liquid lipstick u nijansi In between. Opet, ambalaža je na razini ABH, jako lijepo pakiranje. Tu mi je također četkica malo pretvrda,ali ništa strašno. 





I ovdje možete vidjeti sve nijanse na okupu te njihovu teksturu. Ovaj tekući ruž se nije osušio do kraja, treba mu netko vrijeme. Osim toga, ne sviđa mi se kod njega što se počne runiti u unutrašnjosti usana ubrzo tako da se mora biti oprezan s količinom proizvoda koje nanosimo. 


Što se tiče cijelokupne recenzije, ne smatram da cijena opravdava ove proizvode. Jednostavno, za puno manju cijenu možete naći bolje proizvode, pogotovo danas kada imamo toliko izbora. ABH mi neće biti prvi izbor, puno su mi bolji recimo Golden Rose ruževi. Ali da nije lijepo imati ovako nešto u kolekciji, nije istina. Drago mi je da sam osvojila ovaj giveaway i ovim putem još jednom zahvaljujem Ivoni što je toliko nesebična da nam je poslala dio svog PR paketa. 

Do idućeg puta vam šaljem puse, xoxo, Lux:* 

Primjedbe

  1. Ova paleta highlightera je predivna, nije toliko nosiva, ali mozes staviti u kut oka ili mozda kao nekakvo sjenilo. ABH ruzeve nisam imala zelju isprobati, a nakon tvoje recenzije mislim da stvarno necu kupiti. Jedino sto bih voljela isprobati su njena sjenila koja svi hvale. Super recenzija, vidi se da si se potrudila oko posta 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i mislila, u kutu oka (sa mokrom četkicom) fakat lijepo dođu do izražaja te boje. Ma stvarno nisu vrijedni tih para, ima puno boljih po mom mišljenju. Hvala ti puno! :)

      Izbriši
  2. Paleta mi se jako sviđa i shvaćam da su proizvodi skupi i da svakako možemo naći dovoljno dobre pa čak i bolje proizvode za jeftiniju cijenu. Paleta je zanimljiva i definitivno se može nekako iskoristiti, ali možemo naći puno bolje proizvode. Divan recenzija, a ja bih voljela isprobati njihova sjenila! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I ja bih bar jednu njihovu paletu htjela isprobati, u to se isplati uložiti :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija