Catrice The Blazing Bronze eyeshadow palette

Dobrodošle u današnji post drage moje! Post je trebao biti jučer,ali sam ja u svojoj strci zaboravila da ga nisam napisala pa vam danas pišem dojmove o Catrice The Blazing Bronze paleti sjenila. Krenimo... 



Pakiranje same palete je čvrsta plastika za koju mislim da neće puknuti. Prozirna je tako da odmah vidite boje u paleti, što je meni plus jer ju ne moram otvarati ako neću raditi sa tim bojama. 




Kao što ste možda već primjetili, da, sve nijanse su šimeraste i to je ono što je meni veliki minus kod ove palete jer ne mogu koristiti samo nju već ju moram kombinirati sa drugim proizvodima za oči. Doduše, nijanse se jako lijepo blendaju i ako vam ne smeta manjak mat sjenila voljet ćete ovu paletu drogerijskog ranga. Kad se blenda, šimeri pomalo nestaju tako da se da izvuči pristojan look sa ovom paleticom, ali ja neću prvo za njom posezati. 


Ovdje sam vam pokušala zorno pokazati nijanse i mislim da sam uspjela, sve nijanse su mekane,odnosno puderaste pod prstima, osim zadnje u donjem redu, neka tamno ljubičasta nijansa. Ona je jedina dosta tvrda pod prstima, ali da se i s njom raditi. Prve najgornije nijanse su ove Light i Sculpt pa onda sve ostale po redu. Kako nema imena nisam ih mogla označiti,ali mislim da je lako skužiti nijanse. 


Nadam se da vam se dopala recenzija, do iduće vam šaljem puse,xoxo,Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija