Empties #17 iliti potrošeni proizvodi!

Dobrodošle u današnji post drage moje! Nakon dužeg vremena vam pišem empties post i skupilo se više od tridesetak proizvoda koje ću vam ukratko predstaviti pa da krenemo odmah! Naravno, pišite mi ako ste i vi koristile neke od ovih, baš me zanima. 


Alverde šampon protiv peruti je prvi koji sam kupila i nakon njega sam sigurno kupila još tri od Alverde-a jer su šamponi zaista odlični. Ne pjene puno,ali efikasno očiste kosu. Ovaj mi je bio super i miris mu je baš osvježavajući! 


Balea mlijeko od manga sam kupila prošlo ljeto i doslovno mi je spasilo kosu,obožavam ovaj proizvod! Ne treba ga puno,a fantastično štiti kosu i ne treba ga puno. Sve moje preporuke. 



Aveo limitirano izdanje sapuna je imalo O D L I Č A N miris! Zaista predivan, nadam se da će uskoro opet izbaciti nešto slično. Plus uopće nije isušivao ruke. 

Balea gelovi za tuširanje nisu zavidnog sastava te sam ga koristila za pranje kistova i teškom mukom potrošila. Nije mi se svidjela ni njegova svijetlo plava (umjetna) boja niti miris tako da bolje da je bilo limitirano izdanje. 

Što se tiče Lush gelova, znam da ih mnogi vole,ali ja nisam jedna od njih. Prerijetki su i također imaju umjetne boje. Imam još jedan njihov gel u kupaonici koji moram potrošiti i onda se ja i Lush gelovi ne budemo više družili. 


Ova dva minića sam pokupila u hotelu i trošila ih za pranje kistova tako da nemam šta puno reći o proizvodima kao takvima. Solidni su za putovanja i to je to. 

Himalaya pilinzi su mi bili odlični, kombinirala sam ova dva dugo vremena i zaista mi je bio gušt pod tušem raditi piling lica,vrata i dekoltea. Da moram birati između ova dva,prije bih izabrala Neem jer više volim takve ''zelene'' mirise. 

Za skidanje šminke sam kao i uvijek koristila Mixu te mi je još uvijek fantastična! 

Ovaj proizvod sam već dvaput kupila zbog njegovog mirisa i bio mi je super, ali trenutno ga ne namjeravam opet kupiti. 

 Ove blazinice natopljene proizvodom za skidanje šminke svakako preskočite. Previše je uljni,a šminke mi je uvijek ostalo na očima tako da ga ja više neću kupovati. 

 Eveline gel krema mi je bila odlična, miris fantastičan! Jedino joj zamjeram što mi je nekad oko znalo zasuziti i peckati ako bih previše blizu nanijela proizvod, što se po meni svakako ne bi trebalo dešavati tako da mislim da više neću kupovati ovaj proizvod. Ali ako nemate oslijetljive oči,svakako preporučam.

 Balea vodica je fantastična, svako ljeto kupim i odlično dođe za osvježavanje. Ima finu pumpicu i nikakav miris,što najviše volim. Vidjela sam da su izbacili neke s mirisom,ali mislim da neću tu vodicu kupiti.

 Na ovu pastu mi je dugo trebalo da se naviknem i tek mi je pri kraju postala okej. Ali ako koristite prirodne paste,svaka preporuka za ovu, čak 99% je prirodno! Što se tiče izbjeljivanja nisam vidjela neki ekstra učinak, ali sigurno pomaže da zubi ostanu jednako bijeli kao što jesu. 

O ovoj maski sam već napisala recenziju na svom blogu,tako da nemam šta nadodati. Voljela bih probati i ostale! 

Ovo je bila sasvim solidna maska,ali nisam primjetila neki ''wow'' efekt da se tako izrazim. Možda je kupim nekad opet. 


Potrošila sam dvije Violeta vlažne maramice i sasvim su okej, nisu mi izazvale nikakvu neželjnu reakciju i kupiti ću ih opet sigurno. 

Ova kutija je samo stajala u ormaru u kupaonici. Kada sam je uzela,nisam mogla vjerovati da je ovome rok istekao prije 4 godine! Je l' se itko uopće sjeća Kozma? 

Potrošila sam dvije ovakve kesice ovo ljeto i ova stvar je meni super,jedino što se proizvod ne otopi skroz sav, ali divno miriše i osvježi noge. 

Ovo sam htjela staviti tu samo da vam ukažem da zabludu da su ženski brijači bolji za nas. Zapravo su muški puno jači i duže traju,tako da si učinite uslugu i prestanite kupovati ženske brijače samo zato jer su rozi. Muški su puno efikasniji. 

Duchesse blazinice iz Mullera od 140 komada su mi spas, stvarno odlične blazinice za malu cijenu. 

Afrodita odstranjivač laka je bio sasvim solidan, nema jaki miris i dobro skida lak s noktiju. 

Kao što vidite,pobacala sam hrpu spužvica i počela za korektor i slične stvari upotrebljavati prste te mi šminka puno ljepše izgleda. Naravno,veliki blender za lice ću uvijek kupovati,ali ove male više ne. Plus četkice koje se dobivaju s nekim proizvodima su tako besmislene. Čemu to? 

 U pan projektu ste mogle vidjeti ovo sjenilo koje sam na kraju usitnila i dodala fiksatoru tako da imam DIY sprej za tijelo. 

Također sam potrošila i ovu Avon olovku za usne iz Pan projekta, taman sam je još jednom nanijela i potrošila cijelu. Avon proizvode više neću kupovati jer nisu cruelty free te ne podržavam to. 

I napokon,zadnji proizvod! Riječ je o laku Smart girl gets more. Bila je to lijepa zelena boju koju sam često nosila preko ljeta, ali sada ga je ostalo samo toliko da se zalijepi za stijenke ambalaže. Volim takve manje bočice laka jer ove od 10 ml i više su doslovno nepotrošive. Osim toga, da l' da spominjem činjenicu da u ovom trenutku imam oko 70 lakova?! Kome pobogu treba toliko? Zato više ne kupujem lakove dok se ta brojka ne smanji bar na 20 lakova u kolekciji. 

I to bi bilo to za današnji post, meni je bilo teško pisati, baš se puno toga nakupilo. Nadam se da volite empties postove kao i ja. 
Do idućeg posta Vam šaljem puse,xoxo Lux:* 





Primjedbe

  1. Isprobala sam Alverde sampon i meni se nije svidio,
    kosa mi se je mastila brze, a sto se tice peruti nije pomogao i jos me vlasiste svrbjelo, drago mi je da tebi odgovara. Cula sam dosta pohvala za neke Baleine proizvode za kosu tako da cu sigurno neki isprobati, mozda neki slican ovom mlijeku kojeg si potrosila. Takoder bih voljela isprobati Himalaya piling, mislim da ce on ili Balein biti sljedeci. Ima odlicnih proizvoda koje si potrosila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa takvim prirodnijim proizvodima kao da koži treba neko vrijeme da se privikne, i meni se kosa brže mastila, ali ostale nuspojave kao ti nisam imala... To Balea mlijeko je zaista odlično,preporučam ti ga, ima odlična miris. Je, stvarno sam zadovoljna jer nema većih flopova. Hvala ti na komentaru draga!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija