MAC ruževi - Yash i Whirl

Dobrodošle u današnji post drage moje! Danas vam predstavljam dva MAC ruža koja sam kupila u Beogradu krajem petog mjeseca. Od tada ih koristim redovno te vam napokon mogu prenijeti svoja mišljenja. Sa MAC ruževima sam se već susretala, odnosno već sam imala dva u svojoj kolekciji, ali obadva crvena,tako da sam ovaj put odlučila uzeti nešto što bih koristila na svakodnevnoj bazi. Pa krenimo... 



Dvije nijanse koje sam uzela su 631 YASH i 626 WHIRL. YASH je više nude nijansa koju obožavam za svakodnevno nošenje,dok je WHIRL više za noćnu kavicu ili izlazak. Na slikama ispod možete vidjeti otprilike njihove nijanse. Teško je kamerom predočiti stvarnu nijansu. 



Na ovoj drugoj slici sam nekako najbolje uhvatila tu njihovu boju, odnosno najvjernije. 

 WHIRL 
 YASH 


I sada još imamo njihove swatcheve na izravnoj i neizravnoj svjetlosti. Mislim da zaista možete lijepo vidjeti ove dvije divne nijanse o kojima se malo priča. 


I za kraj,da sumiram. MAC ruževi su cjenovno skuplji, ali su jako ugodni,kremasti na usnama i jako dugotrajni. Neće vam se maknuti sa usana nakon prvog pića, naravno potrebno je paziti pošto se oni ne suše, već su kremasto mat, ali su zato lagani na usnama. Od ove dvije mrvicu mi je draža YASH nijansa zato jer ja općenito patim na nude nijanse tako da to nije ništa novo. Svakako preporučam ako želite uložiti u malo bolje ruževe. 

Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo, Lux:* 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija