CD - Cremedusche

Dobrodošle u današnji post drage moje! Danas vam pišem recenziju jednog gela za tuširanje. Da, napokon sam se odvažila tako nešto isprobati, odnosno probati ponovno koristiti gelove za tuširanje. Da li je ovaj zadovoljio moje kriterije,možete saznati u nastavku... 


Ovaj gel je od bobičastog voća i bademovog mlijeka te mogu odmah reći da mi je miris fenomenalan, nije prejak i ne ostaje na koži,što ja volim. Sam dizajn tuširalice je lijep,odnosno klasičan. Na ambalaži piše da je proizvod vegan (approved), te da ne sadrži mineralna ulja, silikone, umjetna bojila i životinjske sastojke. 



Rok trajanja mu je 12 mjeseci, ima 250 ml i ja sam ga platila 10 kuna u lokalnom outletu. E sada dolazimo do onog što mi se ne sviđa,a to su sastojci. Prvi je voda, ali već drugi je SLS. SLS je ono što čini gel tako ''pjenivim'' odnosno pjena se brzo stvara. ALI on jako isušuje kožu, zbog čega ja ne volim koristiti gelove jer imam osjećaj da mi bezveze isušuju kožu koju onda moram nahraniti jakom kremom, onda je opet isušim i tako u krug. Što se tiče svega ostalog, ovo je svakako bolji izbor nego neke druge komercijalne tuširalice, ali moj vam je savjet da je izbjegavate gelove za tuširanje koliko god je to moguće. 

Do idućeg posta vam šaljem puse,xoxo Lux:* 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Garnier Botanical Cream sa grožđanom vodom

Mayani Design set kistova - Unicorn Brush Set Spiral Black - recenzija

Makeup Revolution puder u prahu - Luxury Banana Powder Recenzija